מי היה מאמין, מכונית הספורט המרהיבה אודי R8 תחגוג בקרוב יום הולדת 8. לרגל המאורע המשמח חושפת אודי את מתיחת הפנים הקלה זה זכתה ה-R8, הכוללת עדכונים קלים לעיצוב החיצוני, לרשימת האבזור אך גם עדכון חשוב ביותר ליחידות ההנעה. אודי R8 תוצע לראשונה עם תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים של אודי, ה-S-Tronic, שתחליף את תיבת ההילוכים הרובוטית החד-מצמדית איתה שווקה ה-R8 עד כה.
במסגרת מתיחת הפנים מקבלת אודי R8 יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, המבוססות על תאורת LED. יחידות תאורה אלו, שיוצעו כסטנדרט בכל דגמי ה-R8, כוללת פנסים קדמיים עם תאורת LED מלאה ופנסים אחוריים בהם המאותתים כוללים אפקט של תנועה לכיוון התנועה. תאורת ה-LED ממשיכה גם אל תא המנוע, וה-R8 תוצע עם אופציה להתקנה של תאורת LED מתחת למכסה תא המנוע השקוף. רשימת השינויים הקוסמטיים כוללת גם עדכונים קלים לפגוש ולגריל הקדמי, חישוקי סגסוגת חדשים וסיומות חדשות לצנרת הפליטה.
היצע המנועים של אודי R8 נותר ללא שינוי והיא תמשיך להימכר בשידוך לשני מנועים. גרסת ה-V8 מצוידת במנוע FSI בנפח 4.2 ליטרים שהספקו המרבי הוא 430 כוחות סוס. גרסת ה-V10 מצוידת במנוע שנפחו 5.2 ליטר והספקו המרבי הוא 525 כוחות סוס. גרסה חדשה וחזקה יותר של אותו המנוע, שתכונה V10 Plus, תסחט 25 כוחות סוס נוספים מגרסת ה-V10 וההספק המרבי שלה יעמוד על 550 כוחות סוס. אך החידוש העיקרי במסגרת מתיחת הוא השידוך לתיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים של אודי, ה-S-Tronic, שתוצע כעת בשידוך לכל המנועים ותאפשר להם לקזז כעשירית השנייה מזמני התאוצה.
שיווקו של הדגם החדש באירופה יחל בסוף שנת 2012.