במוו סדרה 3 תוצע בקרוב גם בגרסה היברידית, ActiveHybrid. בבמוו משתעשעים ברעיון ההנעה החשמלית-היברידית מזה זמן מה ואף חשפו בשנה שעברה סדרת דגמים חדשה, סדרת ה-i, שתתמקד ברכבים חשמליים וברכבים בעלי מנוע בנזין מאריך טווח. במקביל, עד להשקתה של המכונית הראשונה מסדרת ה-i, מרחיבה במוו את היצע הגרסאות ההיברידיות של הסדרות האחרות. לפני מספר חודשים הציגה במוו גרסה היברידית של סדרה 5 החדשה, כעת מצטרפת אליה גם גרסה היברידית לסדרה 3.
מערכת ההנעה של במוו סדרה 3 ההיברידית מבוססת על מנוע הבנזין שמותקן גם בגרסת ה-335i - מנוע שישה צילנדרים טורי בנפח 3 ליטרים המפיק כ-306 כוחות סוס בעזרת שני מגדשי טורבו. בגרסה ההיברידית מצטרף אליו מנוע חשמלי בהספק של 55 כוחות סוס המותקן כחלק מתיבת ההילוכים האוטומטית בעלת שמונת יחסי ההעברה. ביחד משדר הצמד כ-340 כוחות סוס אל הגלגלים האחוריים ומספק לרכב ביצועים מרשימים (5.3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 250 קמ"ש) וצריכת דלק נמוכה (כ-17 קילומטרים לליטר בממוצע).
בניגוד למערכות היברידיות אחרות, מערכת ההנעה ההיברידית של במוו סדרה 3 מסוגלת להניע את המכונית בצורה חשמלית גם במהירויות גבוהות שמגיעות עד 160 קמ"ש. במצב החשמלי מסוגלת סדרה 3 לנוע בכוחו של החשמל בלבד לטווח מרבי של כ-4 קילומטרים ובמהירות מרבית של כ-75 קמ"ש. בזמן שיוט רגוע בכביש המהיר ייכבה לפרקי זמן קצרים מנוע הבנזין והתנועה תתבצע על טהרת החשמל בלבד, עד למהירות מרבית של כ-160 קמ"ש.
בבמוו מספרים כי הפגיעה בנפחו של תא המטען תהיה מינימאלית, כיוון שהסוללה של מערכת ההנעה מותקנת מתחת לרצפת תא המטען. בסך הכל גוזלת המערכת ההיברידית כ-90 ליטרים מנפחו של תא המטען ומוסיפה למשקל הרכב כ-135 קילוגרמים נוספים. תא הנוסעים שומר על עיצוב דומה לזה של גרסאות הסדאן הרגילות אך מקבל בנוסף לוח שעונים מפורט יותר הכולל גם מידע על מצב המערכת ההיברידית. מערכת בקרת אקלים מפוצלת תוצע כסטנדרט ותציע גם אופציה להפעלה מרחוק, כך שניתן יהיה לקרר את הרכב לפני ההתנעה והכניסה אליו.