מאזדה ממשיכה לנטוש את קו מנועי הבנזין הנוכחיים ומתמקדת בטכנולוגיית ה-SkyActiv החדשה שלה. במהלך החודשים הקרובים תכפיל מאזדה את קצב ייצור מנועי ה-SkyActiv מקצב של כ-400,000 מנועים בשנה כיום לקצב של 800,000 מנועים בשנה. במאזדה מציינים בסיפוק כי הביקוש למנועי ה-SkyActiv, הן בגרסאות הבנזין והן בגרסאות הדיזל, ממשיך לעלות בהתמדה בעולם והצפי הוא שעד לשנת 2016 כ-80 אחוזים מהרכבים שתמכור מאזדה יצוידו במנועים אלו.
מאזדה CX-5 הוא הדגם הראשון שאימץ את טכנולוגיית ה-SkyActiv במלואה, הן במנועי הבנזין והן במנועי הדיזל. הגדלת כמויות הייצור של מנועי ה-SkyActiv תאפשר למאזדה לייצר יותר רכבי CX-5 ולענות על הביקושים הגבוהים להם זוכה הרכב ברוסיה וביפאן. במאזדה צופים כי קצב הייצור יעמוד כעת על כ-240,000 רכבים בשנה, לעומת התוכנית המקורית שעמדה על 200,000 רכבים. בהמשך השנה צפויה מאזדה להציג את האטנזה, היא מאזדה 6 החדשה, שגם היא תקבל את מנועי ה-SkyActiv החדשים בגרסאות הדיזל והבנזין שלהם.