לאחר שהוצגה לראשונה בישראל בתערוכת אוטומוטור 2012, תושק השבוע פולקסווגן CC בישראל. ה-CC תחליף בישראל את הפאסאט CC, שהייתה הניסיון הראשון של היצרן בקטגוריית הפרימיום-קופה. ה-CC החדשה מוותרת על הקשר השמי לאחות הקטנה פאסאט ומקבלת את עיצוב החזית של האחות הגדולה - הפייטון. כמו כן מבטיחה ה-CC החדשה שיפור ניכר בנושאי השימושיות והנוחות - מושב אחורי לשלושה אנשים, תא מטען גדול יותר ובידוד רעשים טוב יותר.
פולקסווגן CC תשווק בישראל עם שני מנועי בנזין, כשלכל אחד מהם רמת אבזור שונה. גרסת הבסיס תצויד במנוע TSI בנפח 1.8 ליטר המפיק 160 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) עם 7 הילוכים. גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות וצריכת הדלק שלה עומדת על 13.9 קילומטרים לליטר בנזין. רשימת האבזור כוללת, בין היתר, 6 כריות אוויר, מערכת למניעת הידרדרות, מראה מרכזית ומראה שמאלית מתכהות, הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, פנסי קסנון ומושבי עור Nappa.
מחיר גרסה זו יעמוד על כ-250 אלף ₪.
הגרסה הבכירה של פולקסווגן CC תצויד במנוע TSI בנפח 2 ליטרים המפיק 210 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) עם 6 הילוכים. גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.6 שניות וצריכת הדלק הממוצעת שלה עומדת על 12.8 קילומטרים לליטר. רשימת האבזור של גרסה זו תכלול את פריטי האבזור של גרסת ה-1.8TSI ובנוסף תכלול גם מערכת כניסה ללא מפתח, מערכת בולמי זעזועים אקטיבית, מושבים קדמיים עם כיוונון חשמלי, סוכך שמש חשמלי במושב האחורי וחלון גג פנוראמי.
מחיר גרסה זו יעמוד על כ-299 אלף ₪.