איסוזו די-מקס 2012 החדש – בקרוב בישראל

איסוזו די מקס

שיווקו של איסוזו דימקס החדש (2012) צפוי להתחיל בישראל בתקופה הקרובה. מה צפוי לנו בדגם החדש?

  • 26-02-2012
  • מאת: מערכת CarsForum

שנת 2012 צפויה להיות מעניינת למדי בכל הנוגע לטנדרים קלים. לאחר קיפאון של כמה שנים בשוק הטנדרים צפויים להגיע השנה לישראל מספר טנדרים חדשים שצפויים לערבב מחדש את הקלפים בקטגוריה מעניינת זו. אחד מהמתחרים המעניינים ביותר בקטגוריה זו צפוי להיות איסוזו די-מקס החדש שיגיע לישראל כבר בשבועות הקרובים. האחרון יצטרף אל סאנגיונג SUT-1 (שצפוי להגיע ארצה בהמשך השנה) ולמאזדה BT-50 החדש (שהיבואנית עדיין שוקלת את שיווקו בישראל).

איסוזו די-מקס החדש מבוסס על פלטפורמה שפותחה ביחד עם ג'נרל מוטורס ומשמשת גם את הטנדר שברולט קולורדו. כמו הקולורדו, הוא ישווק בשלוש תצורות מרכב - חד קבינה, קבינה וחצי ודאבל-קבינה - ובחלק מהשווקים אף ישווק בגרסת SUV סגורה עם 7 מקומות ישיבה. הדימקס החדש שומר על מבנה של מרכב שלדה נפרדת לטובת עמידות טובה יותר בתנאי עבודה קשים. לדגם החדש בסיס גלגלים שארוך ב-45 מילימטרים בהשוואה לדגם היוצא, תוספת שאמורה להגיע כמעט בשלמותה לשיפור מרווח הפנים בתא הנוסעים.

איסוזו דימקס

שיווקו של איסוזו די-מקס הנוכחי בישראל יופסק בקרוב בעקבות העדר בקרת יציבות תקנית. לדגם החדש, לעומת זאת, לא צפויה כלל בעיה בנושא זה. הדימקס החדש מגיע כשהוא מצויד כסטנדרט במערכת בקרת יציבות ESC ובמערכת ABS. שיפור משמעותי נוסף בתחום הבטיחות בדגם החדש הוא ששת כריות האוויר שמשווקות ברוב הדגמים, בניגוד לדגם הנוכחי שמציע רק שתי כריות אוויר. שיפור נוסף צפוי גם בתחום הנוחות והאבזור. הדימקס החדש צפוי להציע בין היתר מערכת שמע מקורית עם חיבורי בלוטות' ו-USB כסטנדרט.

מבחר המנועים של איסוזו דימקס החדש כולל שלושה מנועי טורבו-דיזל חדשים. שני מנועי דיזל בנפח 2.5 ליטרים ישווקו עם הספקים של 115 ו-136 כוחות סוס (28 ו-32 קג"מ בהתאמה). מנוע דיזל נוסף, בנפח 3 ליטרים, יציע הספק מרבי של 177 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-38 קג"מ. תיבת ההילוכים האוטומטית הישנה (4 הילוכים) תוחלף בתיבת הילוכים חדשה, בעלת 5 הילוכים. מערכת הנעה כפולה (4X4) תוצע אף היא כאופציה בחלק מהדגמים.

איסוזו דימקס

dddd