תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

ג'נסיס GV70 בישראל

כלמוביל משיקה את הקרוסאובר הקטן יותר שלה ומשלימה סט של חמישה דגמים רק שלושה חודשים אחרי תחילת השיווק. החל מ-340,000 ₪

  • 08-06-2021
  • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

רק לפני כשלושה חודשים הושקו בישראל דגמי ג'נסיס ע"י כלמוביל – שם שהופרד למותג נפרד אחרי מספר שנים בהן נמכרו דגמיו תחת מותג יונדאי. בשלב הראשון הושקו כאן שלושת הדגמים הגדולים והיקרים יותר של המותג – ה-G90 הסלונית שאמונה על "גניבת לקוחות" ממרצדס S קלאס, ה-G80 שמתחרה באאודי A6 ודומותיה, וה-GV80 המבוסס עליה. כעת משיקה היבואנית את הדגם החמישי במספר, GV70, שמבוסס על ה-G70 שמתחרה בוולוו S60 והושקה אצלנו רק בשבוע שעבר.

ג'נסיס GV70

ה-GV70 ישווק בשלוש רמות גימור, ובנוסף ל'לקשרי' ו'ספורט' בהן משווקת ה-G70, תוצע כאן גם 'אלגנט' פחות מאובזרת (שתגיע בשלב מסוים גם עבור ה-G70). עוד הבדל מהותי בין שני הדגמים הוא המנוע, ה-GV70 מקבל מנוע 2.5 ליטר טורבו שמספק 304 כ"ס, 43 קג"מ וביצועים מאוד נאים לכל הדעות עם 6.1 שניות למאה קמ"ש. כמו ב-G70, תיבת ההילוכים כאן היא אוטומטית פלנטרית עם שמונה הילוכים.

רשימת האבזור של ה-GV70, כמו שכבר התרגלנו משאר דגמי המותג, ארוכה. מאוד. גרסת אלגנט הבסיסית אמנם מעט פחות מרשימה מהשתיים האחרות ומסתפקת בבקרת אקלים דו-אזורית, ריפוד דמוי עור ותאלץ אתכם להסתפק במושבים ללא אוורור ומערכת שמע עם 9 רמקולים בלבד כאילו אתם אנשי מערות, אבל בתכלס מספקת תמורה די מלאה – לפחות על הנייר – לתג המחיר שלה שעומד על 340,000 ₪.

גנסיס-GV70-מפרט.pdf

שתי הגרסאות הבכירות – לקשרי וספורט, כבר מציעות כמה פריטים שנדיר למצוא בקטגוריה הזו, בה נמצאים כזכור אאודי Q5, וולוו XC60 ועוד. כך למשל, בגרסת לקשרי (380,000 ₪) תקבלו זכוכיות כפולות לבידוד טוב יותר, והספורט (400,000 ₪) מגיעה עם ריפודי עור נאפה וחישוקי 21 אינץ'. אבזור הבטיחות, אגב, עשיר מאוד וכמעט זהה בין כל הגרסאות כאשר ההבדל היחיד הוא היעדרותה של מערכת המונעת את פתיחת הדלתות האחוריות אם מגיע רכב. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

כמו בדגמים האחרים של ג'נסיס, גם כאן תתן כלמוביל את חבילת השירות המאוד מקיפה שלה שכוללת שירות קונסיירג' מסביב לשעון, שירות העברת טסט (כאשר זה ידרש), 3 שנים של טיפולים ועוד ללא עלות. נראה שכלמוביל לא מתכוונת להכניס את המותג לשוק הישראלי בצליעה אלא במה שנראה כמו ספרינט עם אקדחים שלופים, וכדאי שיבואניות היוקרה האחרות יטו עין ואוזן למה שמתרחש שם, אחרת הם עלולים להתעורר מאוחר מדי ובמאבק שלהם להגיע לראש טבלת המסירות יהיה עוד מותג שהתברג גבוה ברשימה.

ג'נסיס GV70

dddd