תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לקסוס
  • לקסוס LS המחודשת בישראל

    לקסוס

    לקסוס LS המחודשת מגיעה לישראל. לוקחת צעד אחורה בעיצוב, וצעד קדימה בנוחות והאבזור. המחירים: החל מ-800,000 ₪

    • 01-03-2021
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    יוניון מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל, מתחילה בשיווק לקסוס LS המחודשת. הדור החמישי של ה-LS נחשף בסוף 2017 והגיעה לישראל כמעט מיד לאחר מכן, בתחילת 2018 ובמסגרת מתיחת הפנים שלו לקסוס עידנה מעט את עיצוב פנסי החזית השנויים במחלוקת – בדומה למה שהיא עשתה ב-IS – ע"י ביטול פס תאורת היום הנפרד והטמעתו ביחידת התאורה הראשית. מאחור בוטלו פסי הכרום שהיו בתוך הפנסים של הדגם היוצא, ומהצד – חוץ מאשר החישוקים החדשים שמוצעים כעת, אי אפשר לראות שום הבדלים. בפנים השינוי הגדול ביותר מבחינת עיצוב הוא ביטול הנישה של מסך המולטימדיה, שהפך בדגם החדש ל"מסך צף" ויושב עכשיו גם מעט גבוה יותר, מה שמקטין את המרחק שצריכות לזוז העיניים של הנהג.

    בניגוד לשינויים המינוריים יחסית בעיצוב, לקסוס כרגיל השקיעה לא מעט מאמצים לשפר את "הברזלים" של הרכב. היא טוענת לשיפור של יחידת ההנעה, שלמרות שההספק שלה נותר 359 כ"ס משולבים, מאיצה את ה-LS המחודשת ל-100 קמ"ש תוך עשירית שניה מהר יותר (5.4 שניות). לקסוס גם מספרת על שיפורים ל"התנהגות" הסוללה ומערכת ההנעה החשמלית שאמורים להפוך את ההאצה של ה-LS לליניארית ונעימה יותר.

    לקסוס LS 2021

    לקסוס שיפרה את צמיגי האל-תקר של ה-LS, עדכנה את מבנה המושבים כדי והרחיבה את טווח הקשיחות של בולמי הזעזועים האדפטיביים כך שהם יוכלו להיות גם רכים יותר וגם קשיחים יותר מאשר בדגם היוצא. מערכת המולטימדיה שופרה לא רק בפן האסתטי, אלא גם מבחינה פונקציונלית ובדגם הנוכחי היא כוללת גם שיקוף טלפון באמצעות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, וכן כפתור שיפתח איזור קיצורי דרך לפונקציות שזוכות לשימוש תדיר.

    הפעם החליטה היבואנית לשווק את ה-LS בשתי רמות גימור שייקראו Takumi ו-Takumi High Wood. נראה שהגרסה הבסיסית היא סוג של אמלגמציה בין גרסאות הפרימיום והיי-פרימיום של הדגם היוצא עם דברים כמו מושבים אחוריים עם 22 כיוונים, ומערכת שמע עם 23 רמקולים שנכנסו, ומערכת עיסוי למושבים האחוריים ומסכים נפרדים, שנותרו בחוץ.

    לקסוס LS 2021

    ההבדלים בין הגרסאות די מינוריים, והם יותר מציינים שונים מאשר "הבדלי מעמדות". השינויים הם שבגרסת Takumi High Wood יותר דיפוני הדלתות משלבים עץ ועור נאפה, הקונסולה הקדמית מקבלת גימור עץ בחיתוך לייזר, ותא הנוסעים מקבל סכמת צבעים בהירה יותר עם מושבים, קונסולה ותקרה לבנים. לעומת זאת, בגרסת Takumi יקבלו הרוכשים דיפונים מעץ ובד, עץ "נקבוביות פתוחות" (ללא לכה) בקונסולה המרכזית וריפודים חומים לצד תקרה שחורה. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    מחיריה של לקסוס LS יעמדו על 800,000 ₪ לגרסת Takumi, ו-820,000 שקלים ל-Takumi High Wood.

    לקסוס LS 2021

    dddd