תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה ריו
  • קיה ריו המחודשת – תחילת שיווק

    קיה ריו

    טלקאר משיקה את מתיחת הפנים של קיה ריו שמקבלת עדכון לעיצוב, עוד מערכות בטיחות ומולטימדיה מתקדמת יותר. המחיר – 105,000 ₪

    • 09-11-2020
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מתחילה בשיווק קיה ריו לאחר שעברה מתיחת פנים. הדור הנוכחי של קיה ריו הגיע לישראל באוקטובר 2017 ונבחנה אצלנו בגרסה הזו וגם בגרסת הטורבו שהגיעה מאוחר יותר יחד עם מערך בטיחות שהיה בזמנו המקיף ביותר בקטגוריה. היום, שנה וחצי מאוחר יותר, מושקת בישראל מתיחת הפנים שלה, שבאופן הגיוני – מאחר שלא עבר הרבה זמן ולא הומצאו חידושים מהותיים – לא משנה הרבה.

    קיה ריו 2020

    הריו המחודשת תעלה 105,000 ₪ והשינויים מבחוץ מינוריים וכוללים פגושים חדשים. זהו. עיקר ההבדלים נעוצים בתוך המכונית, שם היא מקבלת מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך גדול יותר (8 אינץ' לעומת 7 בדגם היוצא), עם אפליקציות ניווט וחניה שתוכלו לא להשתמש בהן לעולם כי המערכת כוללת גם שיקוף לטלפון. 

    בנוסף, מקבלת הריו גם שדרוג למערך הבטיחות שלה עם תוספת של זיהוי רכב דו"ג במערכת בלימת החירום, התראה לבדיקת המושב האחורי, ושמירת נתיב במהירויות נמוכות – מה שהופך אותה, למיטב ידיעתנו, לסופר מיני החצי-אוטונומית הראשונה בישראל. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    קיה ריו 2020

    יחידת ההנעה של הריו נותרה ללא שינוי – יש כאן מנוע עם שלושה צילינדרים בנפח כולל של 1.0 ליטר, הספק של 100 כ"ס ומומנט של 17.5 קג"מ. אל המנוע משודכת תיבת הילוכים כפולת מצמדים עם שבעה יחסי העברה והביצועים עומדים על 11.4 שניות למאה קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת של 21.3 ק"מ לליטר.

    dddd