תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אלפא
  • אלפא סטלביו
  • אלפא ג'וליה
  • אלפא רומיאו: סטלביו וג'וליה מחודשות וביטוח נגד קורונה

    אלפא סטלביו

    אלפא רומיאו ישראל משיקה את מתיחות הפנים של הג'וליה והסטלביו עם גרסת 280 כ"ס עם הנעה אחורית, הוזלות משמעותיות והצעה ייחודית ומעניינת

    • 05-05-2020
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    הג'וליה והסטלביו של אלפא רומיאו עברו לא מכבר מתיחת פנים, או שאולי עדיף לקרוא לה "עדכון" כי העיצוב לא ממש השתנה. במסגרת השינויים קיבלו השתיים מערכות בטיחות אקטיביות, מערכת מולטימדיה יותר מתקדמת עם מסך 8.8 אינץ', קצת יותר סביר מ-5 האינץ' הדי מצחיקים של הדגם היוצא שעיטר את כל הדגמים מלבד התלתן, ועוד שלל שדרוגים.

    התוספת (או שמא ההורדה) המשמעותית ביותר היא המעבר של הג'וליה וולוצ'ה (Veloce), גרסת 280 כוחות הסוס, מהנעה כפולה לאחורית. דבר שהיה שמור בדגם היוצא רק לגרסאות 200 כ"ס החלשות יותר. אם אתם דווקא יותר בקטע של הסטלביו, אני מצטער לבשר לכם שגם הפעם, כמו בפעם הקודמת, כל הגרסאות הן עם הנעה כפולה.

    אלפא סטלביו 2020

    גם המחירים נחתכו משמעותית והג'וליה תתחיל כעת ממחיר של 219,000 ₪ לגרסת ספורט הבסיסית (200 כ"ס) ותעלה עד 319,000 ₪ לאותה גרסת וולוצ'ה. הוזלה של עד 66 אלף שקלים ביחס למחירי המחירון של הדגם הקודם שעמדו על 250 עד 385 אלף שקלים. המצב של הסטלביו דומה עם מחירים שינועו בין 259,000 ₪ ל-349,000 ₪ - ירידה של עד 61 אלף שקלים.

    השתיים קיבלו כאמור גם חבילת בטיחות אקטיבית. בגרסת ספורט הבסיסית הבסיס הן יקבלו בלימת חירום והתראה על סטיה מנתיב. גרסת מונזה מוסיפה ניטור שטחים מתים, תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ואורות גבוהים אוטומטיים. בשתי הגרסאות הבכירות – TI ו-וולוצ'ה, אין אבזור בטיחות נוסף.

    אלפא ג'וליה 2020

    גם אבזור הנוחות נראה שהשתפר משמעותית. כל הדגמים יקבלו כעת מסך 8.8 אינץ' כסטנדרט, כאשר הגרסאות הגבוהות יותר יקבלו בנוסף גם כניסה והנעה ללא מפתח, חישוקי 18 ו-19 אינץ' (בהתאם לגרסה), אפל קארפליי, משוטי העברת הילוכים ועוד. את המפרטים המלאים תוכלו לקרוא כאן: ג'וליה, סטלביו.

    הביצועים של שתי האלפות טובים למדי, כיאה לאלפות. הג'וליה תגיעה ל-100 קמ"ש תוך 6.6 שניות בגרסת ה-200 כ"ס, ותוך 5.2 שניות בגרסת ה-280 כ"ס. המהירות המרבית עומדת על 235 ו-240 קמ"ש בהתאמה. הסטלביו יסיים את המיאוץ הקלאסי תוך 7.2 ו-5.7 שניות.

    בנוסף לשיפור המשמעותי באבזור וחיתוך המחיר, המכוניות יקבלו גם 3 שנות אחריות ואופציה למסלול מימון במחיר של החל מ-1599 ₪ לחודש. כדי לעודד אנשים לרכוש תציע אלפא גם מהלך מעניין תחת השם "ביטוח קורונה". התוכנית הזו תאפשר לרוכשים להקפיא את התשלומים לשלושה חודשים, להאריך את תקופת ההלוואה ב-24 חודשים ואפילו למכור את הרכב חזרה ליבואנית במידה והוא איבד את עבודתו. בכפוף להוכחת פיטורין ולפי התקנון, כמובן.

    אלפא סטלביו 2020

    נראה שסמלת, היבואנית, החליטה לשים גז עם ההחדרה של הג'וליה והסטלביו לשוק הישראלי, אחרי כמה שנים של מה שאי אפשר לכנות הצלחה פנומנלית. הפעם נראה ששתי המכוניות, ובעיקר הג'וליה, בשלות ומוכנות יותר להתחרות בהגמוניה של שלוש הגרמניות. למרות שהיא עדיין משתרכת מאחור בכמה תחומים (לוח מחוונים אנלוגי במקום דיגיטלי, פנסי קסנון במקום לד), היא מציעה חוויית נהיגה ייחודית ומהנה במיוחד, ומעכשיו גם לא דורשת להקריב קורבנות אבזור מיוחדים על מזבח הכיף.

     

    dddd