תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

בוש-לדיקו פותחת קורס דיאגנוסטיקה אונליין

בעקבות הקורונה, לדיקו, נציגת בוש ורשת מוסכים "בוש קאר סרוויס" תתחיל להציע את קורסי הדיאגנוסטיקה והדרכות ההייבריד למוסכים גם במתכונת מכוונת

  • 31-03-2020
  • מאת: פבל צ'רניצקי

אם תמיד רציתם לעבור קורס דיאגנוסטיקה אבל התעצלתם ללכת עד המטה של בוש לדיקו בראשל"צ, היום זה יום המזל שלכם (בהתחשב בנסיבות, כמובן). עקב המצב והעובדה שכולנו לכודים בבתים שלנו (ובכל ללא מתחילים לאבד את זה. בכלל לא), והיות שכל העולם כבר עבר לנהל כמעט את כל חייו דרך פגישות וידאו אונליין ב-Zoom (מישהו זוכר שפעם היה מין משהו כזה בשם "סקייפ"?) לדיקו התחילה להציע את הקורסים שלה במתכונת מכוונת.

לקורסים תוכלו להירשם דרך האתר של לדיקו. עלות קורס הדיאגנוסטיקה הוזלה בשל המצב ובמקום 3,800 ₪ לפני מע"מ היא תעמוד על 2,950 ₪ פלוס מע"מ (3,451.5 ₪). תוכנית הלימוד כוללת בין היתר פענוח קודי תקלות, לוגיקת איתור תקלות, עדכוני תוכנה, פענוח שרטוטים, בדיקת תקשורת במערכות ניהול מנוע, בטיחות, ונוחות (בדגמי רכב יפני וקוריאני), ועוד המון דברים שחלקם אין לנו אפילו מושג מה הם אומרים.

קורס דיאגנוסטיקה בוש
קורס דיגנוסטיקה בימים לא מטורללים

בנוסף, תציע לדיקו גם קורס לימוד רכבים היברידיים עבור עובדי רשת מוסכי בוש קאר סרוויס (אז אם מי מכם קורא את זה, מדברים עליכם). גם הקורס הזה הוזל ומחירו יעמוד על 4,500 ₪ פלוס מע"מ (5,265 ₪) במקום 5,200 ₪ פלוס מע"מ. תוכנית הלימודים כאן כוללת בין היתר לימוד של ניהול סוללה ממוחשב, פיקוד מערכות היברידיות, סוללות וניהול טרמי, ממירי מתח, מערכות בילום משולבות (רגנרטיביות) הכוללת מערכות בלימה אוטונומיות ועוד.

עוד על מרכז ההדרכה של לדיקו ובוש קאר סרוויס תוכלו לקרוא בדיון על ההדרכה שביצעו מובילי הדעה שלנו.

dddd