תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

מכונית הסופר מיני הקטנה וגרסת הסדאן שלה מגיעות ארצה בגרסאות מחודשות עם מערכות בטיחות מקוריות

  • 12-02-2020
  • מאת: זיו כהנא | צילום: יצרן

כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל הודיעה אתמול על תחילת שיווקן של מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' בגרסאות מחודשות לאחר שעברו מתיחת פנים מקיפה לשנת 2020.

מתיחת הפנים של הדגמים כוללת שינויים לעיצוב החיצוני עם שינוי החזית והגריל הקדמי התואמים את שפת העיצוב הנוכחית של מיצובישי עם מוטיב ה"מגן הדינמי", שאלו בעצם שני פסי הכרום הגדולים בחזית שחוזרים על עצמם בכל קו הדגמים הנוכחי של היצרן.

מאחור השינויים מתונים יותר עם יחידות תאורה חדשות ופגושים מעט יותר אגרסיביים מבעבר, אך הדימיון לעבר ניכר יותר.

מיצובישי אטראז' 2020

תא הנוסעים עבר שינוי קל יחסית, כאשר העיצוב הכללי של לוח המחוונים נותר דומה עד זהה וההבדל העיקרי בא לידי ביטוי במושבים חדשים עם ריפודים מעט יותר איכותיים (כולל אופציה לבחירה בין ריפוד בהיר לכהה) ומשענת יד שנוספה למושב הנהג.

מבחינת אבזור, כבעבר כבר מרמת הגימור הבסיסית של הספייס סטאר וגם ברמת הגימור הבודדת של האטארז' ניתן למצוא שפע של פריטי אבזור כסטנדרט כמו הגה וידית הילוכים בציפוי עור, בקרת שיוט, חיישני תאורה וגשם, שמשות כהות מאחור ועוד.

מיצובישי ספייס סטאר 2020

אך השינוי הגדול ביותר ברשימת האבזור הסטנדרטית בא לידי ביטוי בהצטרפותן של מערכות בטיחות אקטיביות בדמות בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל, התרעה על סטיה מנתיב ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. את המפרט המלא של מיצובישי ספייס סטאר תוכלו למצוא כאן ואת המפרט המלא של אטראז' כאן.

יחידת ההנעה של הספייס סטאר והאטראז' לא השתנתה ועדיין מדובר במנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר עם 3 צילינדרים והספק של 80 כ"ס שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. צריכת הדלק עומדת על 20 ק"מ לליטר באטראז' ו-20.8 ק"מ לליטר בספייס סטאר עפ"י נתוני היצרן.

מיצובישי ספייס סטאר 2020

רמות גימור ומחירים:

ספייס סטאר אינסטייל 77,900 ₪

ספייס סטאר סופרים 84,900 ₪

ספייס סטאר פרימיום 85,900 ₪

אטראז' אינסטייל 100,900 ₪

 

 

dddd