תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לקסוס
  • לקסוס RX המחודש בישראל

    לקסוס

    לקסוס ישראל משיקה את מתיחת הפנים של ה-RX ששומר על יחידות הכוח ההיברידיות, ומנוע הטורבו, ומקבל עדכון חשוב לתא הנוסעים

    • 10-12-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    לקסוס ישראל משיקה את מתיחת הפנים של ה-RX, שבניגוד להרגל שלה מהשנים האחרונות של הגדלת והבלטת הגריל, דווקא מקבל גריל מעט עדין יותר. הוא אמנם מוקף כעת כולו בכרום במקום רק משלושה כיוונים, אבל עיצוב הרשת עצמה שונה מעט והוא הוגבה ונראה כעת פחות מאיים. שינוי הגריל הוא העדכון החיצוני המשמעותי ביותר שתמצאו במתיחת הפנים של ה-RX. וטוב שכך, כי שאר העיצוב, הגם שהוא מאוד זוויתי ועתידני, דווקא נראה מגניב למדי. כמובן שגם הפנסים והפגושים עודכנו מעט, אבל כדי להבחין בהם תצטרכו לראות את שני הדגמים ביחד. אז זה טוב שבגלריה למטה תוכלו למצוא תמונות של שני הדגמים.

    לקסוס RX 2020
    לקסוס RX 2016

    בתא הנוסעים השינויים לעין קטנים עוד יותר, אבל בעצם נמצאים כאן שני שינויים משמעותיים מאוד. הראשון הוא מערכת המולטימדיה שמקבלת מסך גדול יותר ותתמוך מעתה גם בשיקוף של אפל ואנדרואיד, השני הוא ג'ויסטיק השליטה המעצבן, שמפנה את מקומות לפד מגע א-לה לפטופ שהוא עדיין כנראה לא ממשק השליטה הכי אינטואיטיבי, אבל הוא מהווה קפיצת מדרגה עצומה מאותו ג'ויסטיק. עוד שינוי שהוא אמנם פחות משמעותי, אבל נחמד לא פחות, אם לא יותר, הוא החריץ הקטן לפני מחזיקי הכוסות שנועד במיוחד לטלפון. 

    לקסוס RX 2020

    ה-RX המחודש יוצע עם שתי יחידות הנעה. הראשונה היא של ה-RX300, שתכלול מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין עם 238 כ"ס, 35.7 קג"מ ותיבת שישה הילוכים אוטומטית פלנטרית. היחידה השניה תשרת את ה-RX450h והיא מורכבת ממנוע 3.5 ליטר ומנוע חשמלי שמפיקים יחד 313 כ"ס. תיבת ההילוכים כאן היא רציפה.

    לקסוס RX 2020

    בשתי הגרסאות תמצאו הנעה כפולה, אך מדובר על שתי מערכות שונות בתכלית. בדגם הטורבו מדובר על מערכת מסורתית של גל הינע שהולך לגלגלים האחוריים, ומחשב שמנטר את האחיזה בכל אחד מהגלגלים ומחליט כמה כוח לשלוח לכל סרן – בין 100% לגלגלים הקדמיים לחלוקה שווה של 50:50 בין הצירים. בגרסה ההיברידית את הגלגלים האחוריים מניע מנוע חשמלי (מתוך שניים שקיימים ברכב) שיושב על הסרן הקדמי, כך שגם כאן הגלגלים האחוריים מופעלים רק כאשר יש בהם צורך.

    לקסוס RX 2020

    לקסוס RX יוצע גם הפעם בחמש גרסאות: כל אחד מהמנועים יוצע באחת משתי רמות גימור (לקשרי או פרימיום) ובנוסף תוצע גרסת שבעה מושבים עם המנוע ההיברידי וברמת הגימור הגבוהה. את המפרט הטכני המלא תוכלו לקרוא כאן.

    לקסוס RX מחירים:
    RX300 לקשרי: 350,000 ₪
    RX300 פרימיום: 380,000 ₪
    RX450h לקשרי: 420,000 ₪
    RX450h פרימיום: 450,000 ₪
    RX450HL פרימיום שבעה מושבים: 480,000 ₪

     

    dddd