תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי A6
  • אאודי A6 – עכשיו גם בסטיישן

    אאודי A6

    סטיישן-מנהלים עם נוכחות ספורטיבית ותא מטען ענק. אאודי מציגה את הדור החדש של ה-A6 סטיישן.

    • 19-05-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    כחצי שנה לאחר חשיפת גרסת הסדאן, מרחיבה אאודי את משפחת ה-A6 ומציגה גרסת סטיישן. דגם הסטיישן החדש מבוסס על שלדת אלומיניום חדשה, הקלה בכ-20 אחוזים מהשלדה עליה הייתה מבוססת ה-A6 הקודמת. התוצאה היא, בהתאם לרוח השוק בימים טרופים אלו, חיסכון ניכר בצריכת הדלק למרות גידול בממדיו של הדור החדש. בסיס הגלגלים והאורך הכולל של המכונית גדלו, אבל הגובה הכולל נותר דומה. התוצאה היא מראה דינמי וספורטיבי יותר הממשיך את הקו הנוכחי של אאודי. נפח תא המטען נע בין 565 ליטרים (עם מושבים זקופים) ל-1680 ליטרים מרשימים (עם מושבים מקופלים).

    אאודי A6 סטיישן

    שישה מנועים שונים ישווקו ב-A6 סטיישן, ארבעה דיזלים ושני מנועי בנזין. מנוע הדיזל הקטן, בנפח 2 ליטרים ובהספק מרבי של 177 כוחות סוס, מצטיין בצריכת דלק נמוכה (כ-20 קילומטרים לליטר, עם תיבת הילוכים ידנית). מנועי הדיזל הגדולים יותר, בנפח 3 ליטרים, ישווקו בהספקים של 204, 245 ו-313 כוחות סוס. מנועי הבנזין יצוידו במערכת הזרקה ישירה וישווקו בשני נפחים -
    2.8 ליטרים (204 כוחות סוס) ו-3 ליטרים מוגדש-על (300 כוחות סוס). תיבות הילוכים ידניות, רציפות ורובוטיות כפולות מצמדים יוצעו בדגמים השונים, למעט דגם הדיזל החזק שיקבל תיבה אוטומטית רגילה (8 הילוכים).

    אאודי A6 סטיישן

    המפרט הטכני של ה-A6 סטיישן כולל כמה תופינים. כל הגרסאות כוללות אופציה למערכת הנעה כפולה (Quattro) מהדור האחרון, למעט גרסת הדיזל הבסיסית. גרסאות ההנעה הקדמית יצוידו בדיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה. מערכת מתלים אקטיביים תוצע כאופציה בתוספת תשלום. יש גם מערכת בקרת שיוט אדפטיבית מבוססת רדאר, מערכת עזר לחניה, מערכת למניעת סטייה מהנתיב, מערכת ראיית לילה לזיהוי הולכי רגל, מערכת תצוגה עילית, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים ומערכת שמע עם 15 רמקולים וחיבור Wifi.

    שיווקה של ה-A6 סטיישן באירופה יחל בעוד כמה חודשים. מחירה יחל ב-40,850 אירו, כ-2000 אירו יותר מגרסת הסדאן.

    אאודי A6 סטיישן

    אאודי A6 סטיישן

    dddd