תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן מייקרה החדשה בישראל

    ניסאן

    שלוש שנים אחרי שהוצגה לראשונה, ניסאן מייקרה סוף סוף מגיעה לישראל אחרי המתנה ארוכה לתיבת הילוכים אוטומטית. החל מ-80,000 ₪

    • 24-11-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    באוקטובר 2016 ניסאן הגיעה לתערוכת פריז עם ניסאן מייקרה חדשה, דור חמישי למכונית הסופר מיני הקטנה ששווקה בישראל בהצלחה לא מבוטלת מאז הדור השלישי שלה בתחילת שנות ה-2000. אך אליה וקוץ בה, למייקרה החדשה לא הייתה אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית, תנאי יהרג ובל יעבור בישראל. אז היבואנית המתינה, והמתינה והמתינה. עד שבינואר האחרון עברה המייקרה מתיחת פנים שכללה בין היתר גם החלפת המנוע והוספת תיבה רציפה, שמגיעות כולן כעת לישראל.

    המייקרה החדשה קיבלה כאמור מנוע חדש – 1.0 ליטר טורבו בנזין עם 100 כ"ס ו-16.3 קג"מ דגם הידני או 14.7 קג"מ באוטומטי. המיאוץ למאה קמ"ש בשתי הגרסאות פושר למדי עם 10.9 ו-13 שניות בדגם הידני והאוטומטי בהתאמה. מאידך, צריכת הדלק המוצהרת הרבה יותר מרשימה עם 22.2 ו-21.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (ידני/אוטומטי).

    ניסאן מייקרה 2020

    מבחינת אבזור, המייקרה החדשה, כמו קודמתה, תמשיך לקבל רשימה בסיסית למדי. המייקרה תוצע בשתי רמות גימור – אסנטה ואסנטה פלוס. מבחינת בטיחות, מקבלת הגרסה המאובזרת את המינימום ההכרחי כדי להימנע מהתקנת מערכת התרעה מקומית (התרעת התנגשות והתרעת סטייה מנתיב) כאשר הגרסה הבסיסית יותר תקבל מערכת Movon מקומית.

    בכל הנוגע לאבזור נוחות תציע המייקרה הבסיסית מערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינץ' וקישוריות אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, בקרת שיוט תאורת DRL לד ועוד. האסנטה פלוס תוסיף חישוקי 16 אינץ' קלים (אותו גודל, אך מפלדה, בדגם הבסיסי), מראה אחורית מתכהה, שמשות אחוריות כהות, חיישני גשם, עמעום אורות גבוהים אוטומטי ופנסי ערפל קדמיים. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    ניסאן מייקרה 2020

    המייקרה החדשה, בניגוד קודמותיה, כבר לא קטנה במיוחד יחסית לקטגוריה. עם 400 ס"מ לאורך, 174 ס"מ לרוחב ובסיס גלגלים של 252.5 ס"מ היא עדיין לא הגדולה שבסופר-מיני'ז וגם בסיס הגלגלים שלה קצר ב-4-8 ס"מ מרוב מתחרותיה, אבל היא יותר רחבה, ומציעה תא מטען גדול (300 ליטר) מלא מעט מכוניות בקטגוריה. יחד עם זאת צריך לציין כי הקטגוריה צפויה לקבל לא מעט מתמודדות חדשות בחודשים הקרובים, בהן אופל קורסה, פיג'ו 208 ורנו קליאו החדשות.

    מחירי של ניסאן מייקרה החדשה יעמדו על 80,000 ₪ לגרסת אסנטה ידנית, 100,000 ₪ לגרסת אסנטה אוטומטית ו-105,000 ₪ לגרסת אסנטה פלוס אוטומטית.

     

    dddd