תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי איוניק
  • יונדאי איוניק
  • עכשיו זה רשמי: יונדאי איוניק המחודשת בישראל

    יונדאי איוניק

    אחרי מספר דיווחים שעלו בשבוע שעבר, היום מודיעה כלמוביל רשמית על תחילת השיווק של יונדאי איוניק המחודשת עם עיצוב חוץ ופנים מעודכנים, אבזור עשיר יותר ומחיר שיתחיל ב-138 אלף שקלים

    • 19-08-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    יונדאי איוניק עשתה הרבה גלים בשוק הישראלי, כאשר הפכה להיברידית הראשונה בהיסטוריה שקטפה את מדליית "המכונית הנמכרת בישראל". כמו קודמותיה בראש הטבלה, גם האיוניק הצליחה לשלב בין שני דברים שהצליחו להביא אותה למקום הזה - הצעת ערך אטרקטיבית ללקוח המוסדי (בין היתר הנחה של 500 ₪ בשווי השימוש) ואיכויות גבוהות מספיק בשביל הלקוח הפרטי כמו אבזור נוחות ובטיחות עשיר, עלויות אחזקה נמוכות ונוחות/איכות/בידוד שלא נופלים ממכוניות אחרות בקטגוריה.

    עם הנתונים האלה, ואחרי שפורסמו כמה דיווחים בשבוע שעבר, משיקה היום יונדאי ישראל את מתיחת הפנים של האיוניק באופן רשמי. במחיר שיתחיל ב-138 אלף שקלים לגרסת פרימיום הבסיסית שתיועד ככל הנראה לציי רכב בעקבות פער של 3,000 שקלים בלבד מגרסת פרסטיג' שתעלה 141 אלף שקלים.

    יונדאי איוניק 2019

    מתיחת פנים שככל הנראה תייצב עוד יותר את מקומה בראש טבלת המסירות למרות שפחות או יותר כל העולם ואישתו (בעיקר אישתו) עוברים לג'יפונים.

    מתיחת הפנים של האיוניק מטפלת בעיצוב החיצוני למרות שהוא לא היה מנקודות החולשה שלה והיה בסך הכל די סולידי ורגיל - הדגם המחודש מקבל גריל קדמי חדש ומובחן יותר, כמו גם יחידות תאורה קדמיות ואחוריות חדשות, כאשר כולן כמובן מבוססות לד מלא (רק בגרסה הבכירה).

    יונדאי איוניק 2019

    רשימת האבזור עודכנה קלות, בעיקר כי גם הדגם היוצא היה מאובזר בצורה מאוד נאה. השיפורים המרכזיים הם מערכת מולטימדיה עם מסך צף 8 אינץ' מקורי (מערכת מקומית עם מסך 7 אינץ' בדגם הקודם), תוספת של בלם יד חשמלי, משוטי העברת הילוכים אשר במצב eco מאפשרים לשלוט על מידת הבלימה הרגנרטיבית ועוד. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    מבחינת המנוע לא נרשמו שינויים, האיוניק תמשיך להיות משווקת עם יחידת כוח משולבת עם מנוע בנזין 1.6 ליטר ומנוע חשמלי עם הספק משולב של 141 כ"ס, וביצועים של 11.1 שניות למאה קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת מדברת על 22.7 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו-24.4 ק"מ לליטר בבינעירונית. יונדאי לא מדווחת על צריכת הדלק הממוצעת, אבל מהניסיון שלנו אפשר להעריך שהיא תהיה מאוד קרובה לנתון המוצהר.

    dddd