תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו ישראל במתקפה מחומשת

    במוו

    במוו ישראל משיקה לא פחות מחמישה דגמים חדשים - סדרה 8 קבריו, מתיחת פנים לסדרה 7, דור חדש לסדרה 3, וגם Z4 חדשה ו-X7 הראשון אי פעם

    • 18-06-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    היום בבוקר אמרו שמזג האוויר מתקרר ויהיה מעונן חלקית, אבל אף אחד לא אמר שיהיו רעמים. נו, לפחות אי אפשר להגיד שזה היה "ביום בהיר". גם זה משהו.

    דלק מוטורס, יבואנית במוו לישראל, סוגרת את הסתיו עם מהלך שעם יד על הלב, אני לא זוכר שאי פעם בוצע - השקה של לא פחות מחמישה דגמים חדשים - כאשר שלושה מתוכם חדשים לחלוטין.

     

    במוו סדרה 8 קבריו
    במוו סדרה 8 קבריו

    הראשונה, והכי פחות מחדשת, היא הסדרה 8 קבריו. בגדול - זהה לחלוטין (חוץ מהגג הנפתח כמובן) לסדרה 8 קופה שהושקה כאן כבר לפני מספר חודשים. גם כאן שוכן מתחת למכסה המנוע V8 טורבו בנפח 4.4 ליטר עם 530 כ"ס, והביצועים, בגלל תוספת המשקל (125 ק"ג יותר) פחות טובים (3.9 שניות למאה במקום 3.7).

    סדרה 8 קבריו תימכר בשתי גרסאות - אלגנט שתעלה 1.32 מיליון שקלים, וקארבון אדישן שתעלה 30 אלף שקלים נוספים.

    את כל המידע (כולל המפרט וההודעה המלאה לעיתונות) על הסדרה 8 קבריו תוכלו למצוא כאן.

     

    במוו סדרה 7 המחודשת
    במוו סדרה 7 2019

    רשמית, סדרה 7 עברה רק מתיחת פנים. אבל עם כמות השינויים שהיא עברה, לא מעט יצרנים היו מכריזים עליה כדור חדש. בנוסף לעיצוב שקיבל עדכון מקיף, גם רשימות האבזור של הגרסאות השונות שופרו מהותית ונוספו לא מעט מעט חדשות שאמורות להביא את הסדרה 7 המחודשת לחוד החנית הטכנולוגי והיוקרתי. החל מפנסים חכמים חדשים, דרך מערכות בטיחות ונהיגה סמי-אוטונומיות מהמתקדמות ביותר בנמצא וכלה ב-איך לא - מושבים חדשים עם עיסוי, חימום, וקירור, מערכת פיזור ריחות ושליטה חשמלית על כל דבר אפשרי.

    בשלב זה תוצע ה-7 עם שני מנועים - 745 היברידית עם הספק משולב של 394 כ"ס ו-5.2 שניות למאה, ו-750 עם הנעה כפולה, הספק של 530 כ"ס ו-4 שניות למאה. בשני המקרים יוצעו גם גרסאות בסיס גלגלים ארוך (321 ס"מ במקום 307) שיוסיפו לזמן המיאוץ 0.1 שניות.

    המחירים יעמדו על 765,000 ₪ ל-745 קצרה ו-795,000 ₪ לארוכה. או לחילופין 1,060,000 ₪ ל-750 קצרה ו-1,100,000 ₪ לארוכה.

    את כל המידע על סדרה 7 המחודשת תוכלו למצוא כאן.

     

    במוו סדרה 3 החדשה
    במוו סדרה 3 החדשה

    כמות המילים שנשפכה על הסדרה 3 החדשה יכולה די בקלות למלא אתר אינטרנט קטן-בינוני. פלטפורמה חדשה לחלוטין, בסיס גלגלים ארוך, כמות מערכות טכנולוגיות שתבייש גם את בראשית2, והבטחה - כמו תמיד - להתנהגות הכי ספורטיבית בסגמנט.

    בניגוד לדור הקודם, הסדרה 3 החדשה מגיעה לארץ (כרגע לפחות) רק בגרסה הכי אטרקטיבית שלה: ה-330e ההיברידית, שתוצע בשלוש גרסאות. ספורט שתעלה 290,000 ₪, אקסקלוסיב שמחירה יהיה 320,000 ₪ וסופיריור שתעלה 360,000 ₪. שני הדגמים הבכירים יוצעו לחילופין גם בגרסאות ספורטיביות יותר - M-Sport ו-M-Shadow בהתאמה, שיקבלו מתלים והיגוי ספורטיביים יותר, ונגיעות עיצוביות שונות.

    כנאה החלק המעניין ביותר בסדרה 3 החדשה הוא דווקא בגרסת סופיריור הבכירה, שברשימת האבזור שלה אפשר למצוא דברים מאוד חריגים דוגמת פנסי לייזר, מערכת שמע עם 16 רמקולים, ריפודי עור מרינו, פתיחת תא מטען חשמלית ועוד.

    יחידת ההנעה כאן דומה למנוע של הדור היוצא, אך כמובן שהיא עברה שינויים ושדרוגים, שעיקרן מנוע חשמלי חזק יותר עם 113 כ"ס במקום 88, מצב גדישת יתר שמוסיפה 40(!) כ"ס - מ-252 במצב רגיל ל-292, וטווח חשמלי של 56 ק"מ כמו גם צריכת דלק (עפ"י תקן WLTP) הזויה לחלוטין של 1.7 ליטר למאה ק"מ. כמובן שלהוציא נסיעה של 100.0 ק"מ שמתחילה עם סוללה טעונה במלואה, אין שום סיכוי לראות תצרוכת דלק כזו בעולם האמיתי.

    את כל הפרטים על סדרה 3 החדשה תוכלו למצוא כאן.

     

    במוו X7 הראשון בהיסטוריה
    במווו X7

    במוו X7 היה כנראה ההפתעה הכי גדולה שלא הפתיעה אף אחד בהיסטוריה של עולם הרכב. אולי אחרי בנטלי בנטייגה ורולס רויס קאלינן. כי אחרי ששני המתחרים הכי גדולים שלך משווקים רכב פנאי בגודל של שכונת בנייני רכבת במשך 20 שנה בערך, הגיע הזמן שגם אתה תצטרף לחגיגה. וחגיגה זה בדיוק מה שה-X7 מציע.

    כמו ה-GLS ו-Q7, ה-X7 של במוו מבוסס על פלטפורמת ספינת הדגל - במקרה שלנו הסדרה 7 משתי פסקאות למעלה. הוא מציע פחות או יותר את כל הפינוקים שמציעה הסדאן, בתוספת שני מושבים (מוצע גם בתצורת שישה מושבים) ומרכב SUV או-כה-פופולרי. כמו בסדרה 7, גם כאן יש גריל כליות וולגרי בגודל של רדיו-טלסקופ שיכול לקלוט שידורי רדיו מגלקסיה שכנה.

    אבל, יש כאן גם את כל הדברים הטובים של ה-7: פנסי לייזר (בגרסה הבכירה), סגירת ואקום לדלתות, ריפודי עור מרינו, חישוקי 22 אינץ', מתלי אוויר אדפטיביים ועוד לא מעט תופינים.

    ה-X7 יוצע עם שלושה מנועים, שלושתם בנפח 3.0 ליטר, כאשר אחד מונע בנזין ושניים דיזלים. מנוע הדיזל הבסיסי מפיק 265 כ"ס (אבל מפצה עליהם ב-63 קג"מ) ומגיע למאה קמ"ש תוך 7 שניות סבירות למדי; מנוע הבנזין מוסיף 75 כ"ס לסך של 340, אבל מחסיר 17 קג"מ עם 46 בסך הכל ומגיע למאה קמ"ש תוך 6.1 שניות; בראש ההיצע יעמוד ה-M50d שאמנם עושה שימוש -בגדול - באותו מנוע ששל גרסת הדיזל הבסיסית, אבל משפר אותו ל-400 כ"ס ו-77.5 קג"מ, ומביא את הבהמה המגודלת למאה קמ"ש תוך 5.4 שניות.

    בכל הנוגע לגרסאות אבזור, שני המנועים החלשים ישווקו באותה רמת אבזור - פיור אקסלנס - ויעלו 890 ו-900 אלף ₪ לגרסת הדיזל והבנזין בהתאמה. גרסת ה-M50d, שהיא זאת שאנחנו... זאת אומרת אתם, רוצים, תעלה 1,090,000 ₪.

    את כל המידע על ה-X7 תוכלו למצוא כאן.

     

    במוו Z4 החדשה
    במוו Z4 2019

    ללא ספק כוכבת הערב (או האחה"צ) היא ה-Z4 החדשה. התאומה הקבריולטית של טויוטה סופרה נוחתת בישראל בהיצע גרסאות די מגוון, שני מנועי 2.0 ליטר - עם 197 ו-258 כ"ס, גרסה ידנית עם המנוע החלש, ואוטומטית בשניהם, וגם גרסת M40i עם מנוע 6 ציל' 3.0 ליטר ו-340 כ"ס שהולכים - כמו בגרסאות האחרות - לגלגלים האחוריים.

    האבזור כולל לוח מחוונים דיגיטלי (כמו בכל שאר הדגמים שמושקים היום), מערכת iDrive חדשה, בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען פקקים, תאורת לד מלאה, ריפודי עור, וכמובן - רק שני מושבים.

    המחירים יתחילו ב-359,000 ₪ לדגם הידני, ימשיכו ל-399,000 לדגם אוטומטי מעט מאובזר יותר עם אותו מנוע, יעלו ל-489,000 לגרסת ה-358 כ"ס ויסתיימו ב-589,000 ₪ לא מאוד קלים לעיכול עבור ה-M40i. מעניין יהיה לראות איך ה-Z תתמודד עם שכנות תמחירית כה קרובה לבוקסטר S של פורשה שמהירה מה-Z4 למאה קמ"ש (4.4 שניות לעומת 4.5) וגם מציעה מנוע מרכזי והתנהגות שהיא פחות או יותר הרף שכולם מנסים (ולא מצליחים) לעבור.

    את כל הפרטים על ה-Z4 תוכלו למצוא כאן.

     

    dddd