שברולט ישראל מודיעה על תחילת שיווק המאליבו המחודשת. מתיחת הפנים הוצגה באוקטובר האחרון וכעת היא נוחתת בישראל ומביאה איתה שינויים קטנים למדי בכל התחומים להוציא אחד.
השינוי הגדול ביותר שעוברת המאליבו הוא מעבר מתיבת הילוכים פנלטרית לרציפה, שאמורה לשפר את צריכת הדלק (מ-11.5 ל-12.3 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית), אבל ככל הנראה תפגום בביצועים ובעיקר בהאצות הביניים, למרות שהנתונים על הנייר נותרו ללא שינוי (0-100 קמ"ש ב-9.5 שניות). שאר יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי - מנוע 1.5 ליטר טורבו בנזין שמפיק 163 כ"ס ו-25.3 קג"מ.
לצד תיבת ההילוכים החדשה, תתחיל UMI לשווק את השברולט מאליבו בשתי רמות גימור בלבד - LT+ ו-LTZ, במקום שלוש בדגם הקודם - LS, LT ו-LTZ. הגרסאות החדשות מאובזרות יותר מהדגמים היוצאים, לכן אפשר לקבל בהבנה את עליית המחיר ההתחלתי - מ-168,400 ל-175,000 ₪.
רשימת האבזור הסטנדרטית כאמור התארכה, ותכלול כעת פנסי תאורת יום מבוסס לד, מסך 8 אינץ' בשתי הגרסאות (7 אינץ' בגרסה הבסיסית הקודמת), תיקון סטיה מנתיב, וניטור שטחים מתים. גרסת LTZ תוסיף לרשימה גם ריפודי עור, חלון גג פנורמי, ומראה מתכהה אוטומטית. שתי הגרסאות מציעות בלימת חירום אקטיבית, אולם היא פועלת רק במהירויות עירוניות. כמו כן, חבל לראות את היעדרותה המוחלטת של בקרת שיוט אדפטיבית, תאורת לד מלאה ועוד פריטים שהתרגלנו לקבל, גם ב-LTZ הבכירה שתדרוש מכם להיפרד מ-190,000 ₪.
את המפרט המלא של שברולט מאליבו המחודשת תוכלו לקרוא כאן.