אחרי שהשיקה את גרסאות הסדאן של הקורולה, מתחילה היום יוניון מוטורס בשיווק גרסאות הסטיישן וההאצ'בק, שאוחדו בדור הזה תחת המותג קורולה, כפי שהיה מקובל עד כה בשווקים מסוימים בהם אוסטרליה. שתי המכוניות יוצעו בשתי רמות גימור כל אחת, ובמחירים שיעמדו על 135,000 ₪ לגרסה הבסיסית - אקסייט להאצ'בק וספייס לסטיישן, ו-137,000 ₪ למאובזרת - אקסייט פלוס וספייס פלוס.
שתי המכוניות מקבלות יחידת הנעה היברידית עם מנוע 1.8 בנזין שמפיקה הספק כולל של 122 כ"ס ומאפשרת - לפי נתוני היצרן - צריכת דלק משולבת של 30.3 ק"מ לליטר מרשימים מאוד והאצה של 10.9 שניות למאה קמ"ש.
כמו בדור הקודם, גם הפעם חולקות שתי גרסאות חמש הדלתות את הפלטפורמה על הקורולה סדאן, וכמו בדור הקודם אורך בסיס הגלגלים של הסטיישן זהה לזה של הסדאן (270 ס"מ - ללא שינוי מהדור הקודם) וזה של ההאצ'בק מעט קצר יותר (264 ס"מ - 4 ס"מ יותר). תא המטען של ההאצ'בק נותר כמעט ללא שינוי (361 ליטר, 1 יותר) ושל הסטיישן גדל משמעותית - מ-530 ליטר ל-596. המידות החיצונית של הקורולה סטיישן והאצ'בק, כמו אלה של הסדאן, קטנות במעט משל הדור היוצא, כאשר ההאצ'בק קצרה ב-4 ס"מ (433) והסטיישן ב-5.5 ס"מ (459.5).
מבחינת אבזור, ההאצ'בק מקבלת את הרשימה הארוכה יותר, אם כי לא בפער משמעותי. כך למשל ההאצ'בק מקבלת חלונות אחוריים כהים בשתי הגרסאות ואילו הסטיישן רק בגרסה הבכירה, החישוקים גדולים יותר (16 ו-17 אינץ' קלים לעומת 15 אינץ' מברזל ו-16 אינץ' קלים), המסך בלוח המחוונים גדול יותר (7 אינץ' בשתי הגרסאות לעומת 4.2 ו-7), אופציה לגג שחור, מראה מתכהה חשמלית, פנסי פרוג'קטור לד בשתי הגרסאות (רפלקטור לד בסטיישן הבסיסית) ועוד אי אילו הבדלים קטנים. מאידך, דווקא הסטיישן היא זו שמציעה פתחי מיזוג למושב האחורי, דבר שההאצ'בק מחסירה. את שני המפרטים המלאים תוכלו לקרוא כאן: האצ'בק | סטיישן.