תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי אלנטרה המחודשת בישראל

    יונדאי

    בטיחות אקטיבית, עיצוב מחודש ומחיר שלא השתנה, יונדאי ישראל משיקה את מתיחת הפנים של האלנטרה

    • 02-01-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    יונדאי אלנטרה, כבר כשהושקה, לא הייתה מכונית מתקדמת או אטרקטיבית במיוחד. מנוע אטמוספרי, מחסור במערכות בטיחות אקטיביות, ומחיר שהציב אותה בשורה אחת עם מכוניות הרבה יותר מעניינות, הוביל לכך שרובינו ייעדנו אותה במחשבותינו לציי רכב.

    יונדאי אלנטרה 2019

    היום משיקה יונדאי ישראל את מתיחת הפנים של האלנטרה, והיא אמנם לוקחת צעד קדימה, אך זה עדיין צעד קטן מדי שנלקח מאוחר מכדי להתברג למקום טוב ברשימת המכוניות המבוקשות ע"י הצרכן הפרטי. גם המפרט, בו מופיעה רק גרסת אינספייר הבסיסית, מעיד על הכוונה לייעד את האלנטרה בעיקר לאותם ציי רכב בהם כיכבה קודמתה.

    האלנטרה החדשה מקבלת עיצוב חדש ואגרסיבי יותר, כשלטעמי עיצובה של הגרסה הקודמת היה נעים ואלגנטי יותר. יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי - מנוע 1.6 ליטר המפיק 127 כ"ס ו-15.8 קג"מ המשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. האלנטרה מאיצה למאה קמ"ש תוך 11.6 שניות ומשיגה צריכת דלק ממוצעת של 14.7 ק"מ לליטר.

    יונדאי אלנטרה 2019

    המידות כצפוי (מתיחת פנים, אחרי הכל) לא השתנו והאלנטרה עדיין אחת המשפחתיות הגדולות והמרווחות בקטגוריה, עם בסיס גלגלים באורך 270 ס"מ, אורך כללי של 462 ותא מטען בנפח 458 ליטר.

    מבחינת אבזור, השינוי הגדול ביותר הוא מערכות הבטיחות שמקבלת האלנטרה לראשונה - בלימת חירום, תיקון סטיה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. את שאר האבזור תוכלו לקרוא במפרט המלא.

    יונדאי אלנטרה 2019

    מחירה של האלנטרה לא שונה, הוא נותר 133,500 ₪ (לאחר שטיפס מ-131,700 ₪ ביום ההשקה) ומציב אותה ראש בראש מול שחקניות ליסינג אחרות כמו טויוטה קורולה (129,900-135,900 ₪), הונדה סיוויק סדאן (131,900 ₪) וגרסאות הבסיס של מאזדה 3 (134,000) וסקודה אוקטביה (129,000 ₪).

    מה דעתכם? האם לאלנטרה המחודשת יש סיכוי להצליח גם בשוק הפרטי או שהיא נועדה להישאר בציי הרכב? הצטרפו לדיון בפורום

    dddd