תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו סדרה 8 בישראל

    במוו

    במוו סדרה 8, היורשת הרוחנית של ה-6 וממשיכת דרכה של האייקון משנות ה-90 מגיעה לישראל עם 530 כ"ס ותג מחיר שיגרום לכם להצטער שלא השקעתם בבגרויות

    • 26-12-2018
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: במוו

    המספר 8 שמור בבמוו ליצירות הכי אקסטרווגנטיות, מוגזמות, יוקרתיות וחדשניות שלה. אלה שמכוונות להתחרות לאו דווקא בהיצע של היצרניות המקבילות לה - מרצדס, אאודי ואחרות, אלא דווקא בדגמים של יצרני-על וסופר-פרימיום דוגמת בנטלי ואסטון מרטין. הסדרה 8 הראשונה לא הייתה שונה, וכך גם הדור השני שלה, שהושק היום בישראל לאחר שכמעט שני עשורים היא נעדרה מההיצע בעולם אחרי הפסקת ייצור הדור הראשון ב-1999.

    הסדרה 8 היא גרנד טורר ש"מגבירה הכל ל-11" (אולי היה עדיף לקרוא לה סדרה 11?) - היא המכונית שגרסת הבסיס שלה היא הספורטיבית והביצועיסטית ביותר בהיצע, היא היוקרתית והמפוארת ביותר, וגם המאובזרת - והיקרה - ביותר בליין המוצרים של היצרנית.

    במוו-סדרה-8

    הסדרה 8 החדשה נחתה היום בישראל והושקה באירוע די יוצא דופן - מכונית אחת, בגרסת הקרבון הבכירה, הונפה לגובה 15 קומות והושחלה לתוך קרביו של הבניין החדש שמקימה דלק רכב על צומת לה גוארדיה באקט אקסטרווגנטי ומוגזם לא פחות מהמכונית עצמה. אז עטינו קסדות, כי בטיחות, עלינו במעלית בניין רוטטת ומפחידה, ופגשנו את המכונית.

    במוו-סדרה-8-בישראל

    במוו תציע את הסדרה 8 החדשה, בשלב הראשוני לפחות, בשתי גרסאות ועם מנוע אחד בלבד - איך לא - החזק ביותר בהיצע. V8 בנפח 4.4 ליטר שוכן מתחת למכסה המנוע של ה-M850, ומעביר 530 כ"ס ו-76 קג"מ דרך תיבת הילוכים אוטומטית מתומנת הילוכים (עם ידית שעשויה קריסטל. מוגזם, כבר אמרנו?) לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה שמעדיפה באפן כמעט מוחלט את הגלגלים האחוריים ותשלח כוח לאלה הקדמיים רק כשהיא תרגיש שהם מאבדים אחיזה. הביצועים כמובן גם הם תלושים מהמציאות לחלוטין, עם 3.7 שניות למאה קמ"ש - חצי שניה מהר יותר מה-M6, גרסת הקצה של המכונית שהסדרה 8 מחליפה, לפחות רוחנית.

    גרסאות חלשות יותר וה-M8 שטרם נחשפה רשמית, תגענה מאוחר יותר ב-2019. ובקרוב צפויה להגיע הסדרה 8 קבריולט, שכבר מופיעה במפרט הטכני של המכונית.

    במוו-סדרה-8

    רשימת האבזור של הסדרה 8 ארוכה יותר מהגלות, עם אין ספור מערכות בטיחות ונוחות כגון פנסי לייזר, מושבים מסדנת Individual של במוו, מערכת סטריאו עם הספק של 1500 וואט, בלימה אוטונומית ותיקון של פחות או יותר כל מה שאתם יכולים לחשוב עליו, וגם מערכת סייען רוורס שמקליטה את פעולות ההיגוי ובמידה ונקלעתם לסיטואציה שדורשת נסיעה של עד 50 מטרים אחורה, תוכל להשתלט על ההיגוי ולתמרן את המכונית בנסיעה אחורה. כן, זה משוגע כמו שזה נשמע. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    בהתאם לאופי של המכונית, דלק משיקה את הסדרה 8 רק בגרסאות המאובזרות ביותר, ושתי הגרסאות תקבלנה רשימת אבזור זהה. ההבדל בין שתי הגרסאות יהיה ברובו עיצובי, כאשר גרסת אלגנס שתעלה 1.25 מיליון ₪ תקבל חבילת כרום חיצונית וגימורי עץ פנימיים, וגרסת קרבון, שתעלה 1.3 מיליון ₪ תקבל - בהתאם לשם, עיטורי קרבון חיצוניים על מראות הצד, הפגושים, וגם תוסיף ספויילר קרבון ותחליף את הגג באחד מקרבון, שמסייע גם בהורדת מרכז הכובד ובהתנהגות.

    במוו-סדרה-8

    הסדרה 8 נכנסת לקרב לא פשוט מול כמה שחקניות שלא יהיה קל להביס, בהן בין היתר מרצדס S קלאס קופה (החל מ-1,415,000 ₪) אסטון DB11 (החל מ-2,086,000 ₪) ולקסוס LC (795,000 ₪ לדגם הבנזין). האם היא תצליח, או תהיה נדירה כמו הסדרה 8 המקורית? מה דעתכם? הצטרפו לדיון בפורום.

     

    dddd