תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • תתכוננו - טויוטה סופרה הראשונה למכירה

    טויוטה

    טויוטה ובית מכירות פומביות בטקסס מודיעים כי הסופרה הראשונה תעמוד למכירה פומבית פחות משבוע לאחר החשיפה הרשמית

    • 18-12-2018
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    14 לינואר 2019 יהיה יום מיוחד. במהלכו תחשף, במסגרת תערוכת דטרויט, טויוטה סופרה החדשה שתהיה הדור החמישי לשושלת "קוטלת מכוניות העל" של היצרנית היפנית, שתיוצר הפעם בשיתוף פעולה עם במוו ותחלוק פלטפורמה ורכיבים נוספים עם ה-Z4 החדשה שהוצגה באוגוסט האחרון, וגם הסופרה, כמו ה-Z4, כבר הספיקה לדלוף לרשת לאחרונה. אז כצפוי, ההתרגשות רבה, ועכשיו מודיע בית מכירות פומביות מטקסס, שאפשר להתרגש עוד יותר.

    טויוטה סופרה 2020

    חמישה ימים לאחר החשיפה הרשמית, תעלה אל מתחת לפטיש של בית המכירות הפומביות ברט-ג'קסון שבטקסס טויוטה סופרה הראשונה, שכדי לציין את היותה הראשונה, תקבל את מספר השלדה 20201 - 2020 כדי לציין כמובן את שנת המודל של הסופרה, ו-1 כדי... הבנתם לבד. בנוסף, יותקן כנדרש גם פאנל עשוי קארבון שיציין את הסופרה הזו כראשונה מסוגה. בנוסף, תיצבע הסופרה באפור מאט ותקבל ריפודי עור אדומים וכיסויי מראות צד תואמים.

    המכירה עצמה תתבצע כל כך קרוב להכרזה, שאפילו המכונית עצמה שתעמוד על הבמה לא תהיה אותה אחת שהקונה המאושר ייסע בה הביתה. למעשה, הוא יסע הביתה באותה מכונית בה הוא הגיע, כי הסופרה שתעמוד על הבמה אמנם "תייצג את דגם הייצור" אך תהיה אבטיפוס, והמכונית האמיתית תישלח לביתו מאוחר יותר במחצית הראשונה של 2019.  

    טויוטה סופרה 2020

    ואם כל זה לא ריגש אתכם מספיק, כדאי שתדעו שכל ההכנסות מהמכירה הפומבית יופנו לשני ארגוני צדקה. הראשון הוא American Heart Association שתומך באנשים הסובלים ממחלות לב ומחנך על התקפי לב, שבץ והשפעותיהם מאז 1925. הארגון השני הוא Bob Woodruff Foundation שתומך כלכלית ונפשית באנשי ויוצאי כוחות הבטחון האמריקאים שנפגעו פיזית או מנטלית באירועי ה-11 בספטמבר ובני משפחותיהם.

     

    dddd