תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה משיקה - מועדון המיליון

    טויוטה

    הטויוטה שלכם עברה מעל מיליון קילומטרים? טויוטה ישראל משיקה מועדון מיוחד עבורכם עם הטבות והנחות

    • 17-10-2018
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: גבע טלמור, יצרן

    אחת השאלות הראשונות ששואלים כל בעלים של רכב (אחרי דגם ושנה) היא "כמה קילומטר?". שזה די הגיוני, כי זאת אחת הדרכים היחידות שיצרני רכב מספקים לאדם ההדיוט לאמוד את מידת השחיקה של רכב כזה או אחר. יש כמובן עוד דרכים, מדויקות יותר, אבל לא ניכנס אליהן כאן כי לא נצא מזה עד מחרתיים.

    אחד המספרים הקסומים ביותר בעולם הרכב בכלל ובעולם הקילומטרז'ים בכלל, הוא מיליון. ובדרך כלל הוא מקושר בעיקר לשני יצרנים - מרצדס וטויוטה - שבנו לרכבים שלהם מוניטין של מכוניות בלתי ניתנות להשמדה. כמו שבטח הבנתם מהכותרת, אנחנו לא הולכים לדבר על מרצדס.

    יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, החליטה להקים מועדון מיוחד לבעלי רכבים (של טויוטה כמובן) שעברו למעלה ממיליון קילומטרים במהלך חייהם. שמו של המועדון, איך לא, הוא "מועדון המיליון". חברי המועדון, גם מקבלים שם חביב למדי - מיליונרים.

    במסגרת המועדון, יקבלו החברים הנחות - די שוות למען האמת - 15% הנחה על פחחות וצבע, טיפולים שוטפים, וחלפים מקוריים; ולא פחות מ-50%(!!) על החלפות צמיגים (ממחירון יבואן הצמיגים, לא יותר מפעם בשנה). בנוסף יקבלו החברים גם הטבות חד-פעמיות כמו שטיפה פנימית וחיצונית, פוליש לצבע וכנראה עוד הטבות שונות מפעם לפעם.

    ההרשמה למועדון היא לבעלי טויוטות שגמעו 900 אלף קילומטרים לפחות, ואת ההטבות ניתן לממש בסוכנויות טויוטה המורשות.

    גם לכם יש טויוטה עם מיליון קילומטר? מכרתם אחת כזו ממש לא מזמן? יש לכם שכן עם אוטו חדש שנראה כאילו הוא עבר מיליון קילומטר? הצטרפו לדיון בפורום וספרו לנו.

    dddd