תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

7 המכוניות הכי מגניבות מגודווד

כשרואים דיווחים באינטרנט על "פסטיבל המהירות", אנחנו שמחים לדעת שזה לא עוד מבצע אכיפה של משטרת ישראל. כדי שגם אתם תשמחו, הנה 7 המכוניות הכי מגניבות משם

  • 15-07-2018
  • מאת: משה בדש

כמידי שנה, אי שם בסוף חודש יוני או תחילת חודש יולי (משתנה משנה לשנה על מנת שלא יתנגש עם ליגת הפורמולה 1, על מנת שגם רכבים אלו יוכלו להשתתף באירוע) מתאספים ומתקבצים להם רוב יצרני הרכב ורכבים מסוגים שונים ומשונים לאירוע מטריף ומטורף – פסטיבל המהירות של גודווד.

יש שם הכל מהכל. החל מרכבים ממש ישנים עם מנועים עתירי נפח וצנומי הספק, דרך רכבים סדרתיים אך עדיין לא ממש עממיים ועד מכוניות פורמולה 1 ורכבי קונספט.

השנה הפסטיבל חוגג גם 25 שנה להיווסדו, ותקציב הזיקוקים בלבד לא היה מבייש את יום העצמאות ה-70 שחגגנו לא מזמן.

קיבצנו לכם מספר רכבים מגניבים.

איזה רכבים אתם אהבתם? שתפו אותנו עם תמונות וסרטונים!

 

 

מכסחת הדשא של הונדה, שמכסחת דשא. ומגיעה ל-240 קמ"ש.

להונדה נמאס קצת מזה שקוראים לרכבים שלה "מכסחות דשא", אז היא יצרה מכסחת דשא שמכסחת רכבים. ויודעת גם לקצוץ דשא. עם מנוע שמקורו באופנוע של הונדה, ה-CBR1000RR Fireblade, עם הספק של 189 כוח סוס, היא יכולה לטפל בגינה שלכם במהירות של 80 קמ"ש.

 

הסופרה החדשה!

טויוטה עדיין לא מוכנה לחשוף בפני העולם את העיצוב הסופי או את הפרטים המלאים על הסופרה החדשה שלה, אבל היא בכל הביאה את הסופרה לגודווד.
אפילו שהיא עדיין עם הסוואה מלאה, ואפילו שזה בערך ה"בכורה העולמית" הרביעית שטויוטה מקיימת, אנחנו לא מתלוננים.

 

יגואר MK1 סדאן 1959

אפילו שהמילה "מהירות" נמצא בשם הרשמי של האירוע, זה לא בהכרח אומר שצריך להיות הכי מהיר, או מהיר בכלל. בגודווד, אתה צריך להיות מיוחד, בלתי נשכח, שונה.

יגואר בת כמעט 60, על הצד, זה בהחלט מיוחד, בלתי נשכח ושונה.

 

פיז'ו 205GTI...בערך

וינסנט פאוקארט (Vincent Foucart) החליט שסתם פיז'ו 205GTI זה נחמד, אבל אחת כזאת עם שלושה מנועים רוטוריים זה יותר נחמד.

לשלוט עליה זה כבר סיפור אחר, ולראיה, הוא גם מאבד שליטה די בתחילת המסלול. אבל כבר אמרנו שמהירות זה לא בהכרח מה שצריך בפסטיבל המהירות, נכון?

 

פורשה 964, שלא תרצו לדרוך עליה בלילה

בגודווד ממש לא חסר רכבים של פורשה, כיאה ליצרן שמהירות היא חלק מה-DNA שלו. אז לא נביא לכם סתם פורשה 911 רגילה, אלא נביא לכם אחת שעשויה מ...סוג של לגו, שמסתבר שגם זה כבר הפך לחלק מה-DNA של פורשה, כי זאת לא פעם ראשונה שהם מציבים בגודווד מכונית שמיוצרת מכוכבי הנינג'ה הפלסטיים האלה.

 

פורשה 953 SC Paris Dakar

כמו שכבר אמרנו, לא חסרות פורשה, אז נביא לכם עוד אחת קצת מיוחדת.
מנוע 6 ציל', 300 כ"ס, מערכת הנעה כפולה נשלטת ידנית, משקל של 1,247 ק"ג, 3 רכבים שהגיעו לפריז דקאר, ואחד שאפילו ניצח ולקח את המקום הראשון הכללי.

 

אאודי S1 קוואטרו, אבל לא זאת שאתם חושבים עליה

מישהו החליט שזה יהיה נחמד לקחת את האאודי שבכותרת ולקצר לה את בסיס הגלגלים בלא פחות מ-32 ס"מ. התוצאה? בעיקר נראית מצחיק לטעמי, אבל יש הטוענים שזה בוצע לטובת ביצועים עדיפים על עפר.

מישהו רוצה להסביר?

 

יש עוד המון, המון, המון רכבים מגניבים ומטורפים בפסטיבל הזה שכל כולו שיגעון מוחלט, ועל כל אחת אנחנו ממליצים לכם לקרוא קצת ולצפות בכמה סרטונים. מבטיחים שתהנו. בינתיים אתם יכולים לקפוץ לערוץ היוטיוב הרשמי של הפסטיבל ולשרוף איזו שעה. או יומיים...

dddd