תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט איביזה
  • מהיום קונים סיאט איביזה גם דרך האינטרנט

    סיאט איביזה

    סיאט ישראל מתחילה בשיווק גרסה חדשה של האיביזה, באינטרנט בלבד

    • 09-07-2018
    • מאת: יוליאן פרייליך | צילום: יצרן

    כולנו רוכשים מוצרים דרך האינטרנט, זה מתחיל מה כמה שקלים עבור כיסוי לטלפון ומגיע עד אלפי שקלים למחשב נייד למשל, אבל כמה מכם היו קונים מוצר ב-90 אלף שקלים?

    מי מכם שכן, בטח ישמח לדעת שצ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט, מציגה רמת איבזור חדשה לסיאט איביזה – Xcellence אשר ניתנת לרכישה רק דרך אתר אינטרנט יעודי.

    האיביזה ברמת איבזור החדשה מאובזרת במיוחד ומשמעותית טובה יותר מהרפרנס שנמכרה עד כה במחיר הזה.

    הXcellence- כוללת מערכת מולטמדיה עם מסך 8 אינץ' ושישה רמקולים, בקרת שיוט אדפטיבית, משענת יד, הגה עם ידית הילוכים ובלם יד מעור ופנסי ערפל עוקבי פניה. כמו כן, היא מקבלת אבזור שעד כה היה ניתן לראות רק ברמת איבזור FR כמו תאורת יום מסוג לד עם פנסי לד אחוריים, תאורת אווירה, ואפילו כניסה והתנעה ללא מפתח - אופציה שנמצאת רק ברמת איבזור FR פרו. כמו כן צבע ריפוד הגג בצבע כהה ועל סף הדלתות יש כיתוב עם שם הדגם.

    תהליך הרכישה פשוט למדי, השלב הראשון בחירת צבע, כאשר ישנה תוספת של 1500 ש"ח עבור צבע שונה מלבן, לאחר מכן הלקוח בוחר תוספות שהוא מעוניין בהם כגון מעמד לסלולר, ערכת נהג, מצלמה לאחור ועוד ושלב השלישי בחירת אופן התשלום ומילוי הטפסים.

    האם המהלך של סיאט "יתפוס"? הם בוודאי לא הראשונים שמנסים אותו - MG משווקים כך את ה-ZS, ניסאן החלו בשיטה הזו את מכירת הג'וק המחודש, וגם לנדרובר דיסקברי התחיל את דרכו בישראל בשיווק אונליין. בינתיים הדעות על המהלך חלוקות, אבל ימים יגידו.

    dddd