תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ג'יפ
  • ג'יפ קומפאס
  • ג'יפ קומפאס החדש – עכשיו בישראל

    ג'יפ קומפאס

    רכב הפנאי הקומפקטי של ג'יפ נוחת בישראל בדור חדש לחלוטין – המחיר החל מ – 210,000 ₪

    • 04-06-2018
    • מאת: זיו כהנא | צילום: יצרן

    קבוצת סמל"ת, יבואנית מותג ג'יפ לישראל השיקה היום את הקומפאס החדש באירוע שנערך באולם התצוגה המרכזי החדש שבהרצליה פיתוח.

    הקומפאס החדש מתבסס על גרסה מתוחה של פלטפורמת הרנגייד (פלטפורמה של פיאט במקור) הקטן יותר, מציע אורך של 439 ס"מ ובסיס גלגלים של 264 ס"מ. ומבחינת היבואן הוא מיועד להתחרות ב- Q3של אאודי, ב-  XC40של וולוו וכן גם בגרסאות היקרות של ג'יפונים עממיים כמו סקודה קודיאק, פיג'ו 3008 וכו'.

    הקומפאס יוצע בישראל עם יחידת הנעה אחת בלבד, הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר (המוכר של קונצרן פיאט-קרייזלר) שמספק 170 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 9 הילוכים ולמערכת הנעה כפולה חכמה. הביצועים עומדים על 9.5 שניות מ- 0 ל- 100 קמ"ש ועד למהירות מרבית של 200 קמ"ש, וצריכת הדלק הממוצע היא 14.5 ק"מ לליטר עפ"י נתוני היצרן.

    מערכת ההנעה הכפולה החכמה שנקראת אקטיב דרייב (Active Drive), יודעת לעבור באופן אוטומטי בין הנעה קדמית להנעה כפולה על מנת לחסוך בדלק וכוללת גם בורר מצבי נהיגה לשטח ובקרת ירידה במורד. בסיוע של מרווח גחון של 21.5 ס"מ וזוויות גישה ונטישה של 16.3 ו- 31.4 מעלות בהתאמה, הקומפאס מתיימר להציע יכולות שטח גבוהות מהמקובל בסגמנט.

    הקומפאס החדש יוצע בישראל בשתי רמות גימור, "לימיטד" ו "לימיטד פלוס", ששתיהן מצויידות היטב. רמת "לימיטד" הבסיסית תכלול חישוקים קלים בקוטר 17 אינץ', 6 כריות אוויר, תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען פקקים, בלימה אוטונומית, חיישני רוורס, ריפוד משולב עור ובד, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, מערכת מולטימדיה עם צג 7 אינץ', כניסה והתנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית ועוד. רמת "לימיטד פלוס" תוסיף לכך גם צביעה דו גוונית, חישוקי 19 אינץ', גג זכוכית פנורמי ופנסי קסנון. למפרט המלא של ג'יפ קומפאס לחצו כאן.

    מחירי הקומפאס יעמדו על 210,000 ₪ לרמת הגימור "לימיטד", אשר תוצע בתקופת ההשקה בהנחה של 10,000 ₪ (200,000 ₪) ו- 230,000 ₪ לרמת הגימור "לימיטד פלוס".

    רוצים לומר לנו מה דעתכם על הקומפאס החדש? רוצים לראות מה דעתם של חברי הפורום? הצטרפו לדיון בפורום.

     

    dddd