תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

המדריך האולטימטיבי לערוצי רכב ביו-טיוב

עשרות ערוצים, אלפי סרטונים, ומאות מיליוני שעות לבזבז. ריכזנו לכם את ערוצי היו-טיוב שלדעתנו הכי מצדיקים לשרוף ימים שלמים

  • 31-05-2018
  • מאת: גיא חיימוביץ', מובילי הדעה של CarsForum

המדריך האולטימטיבי לערוצי רכב ביו-טיוב

יו-טיוב שופע בערוצי רכב שונים ומשונים ובכתבה הזו ננסה לעשות קצת סדר במובילים שבהם, כך שכל אחד מהקוראים יוכל למצוא את מבוקשו. רתמנו את מובילי הדעה שלנו שאספו עבורכם את כל הערוצים הטובים, המעניינים, המגניבים והאינפורמטיביים ביותר וארגנו את כולם ברשימת ענק אחת.

אז קחו לכם כמה דקות וצפו בסרטונים, או שעוד יותר טוב - הכניסו את העמוד הזה למועדפים, ובכל פעם שאתם רוצים מנה גדושה של סרטוני רכב מהטובים שאפשר לראות היום. המדריך כמובן יתעדכן בעתיד עם ערוצים נוספים שיתווספו.

חושבים ששכחנו איזה ערוץ חשוב? תרגישו חופשי להגיב בפורום ונדאג לעדכן את הרשימה.

 

 

ביקורות רכב

Savage Geese (<- לינק לערוץ)
אחד הערוצים האיכותיים ביותר לביקורות רכב. החיסרון הגדול של הערוץ הוא שבגלל שמדובר על שני אנשים (מארק סניו וטוד טורבווסקי) שזו לא העבודה העיקרית שלהם, הם מוציאים יחסית מעט תוכן. כל וידאו סוקר רשמים חיצוניים ופנימיים, סוקר את הרכב על ליפט במוסך ואז סקירה של חווית הנהיגה. אין פה גימיקים, רק תוכן והגשה איכותיים במיוחד.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Carfection
ערוץ בריטי השייך ל-CNET. בעבר נקראו XCAR. לאחרונה הם שכרו את שירותיו של הנרי קצ'פול, אחד מכתבי הרכב המנוסים ביותר בתחום הנהיגה על סופר-קארז ואחלה גבר באופן כללי. מומלץ למי שמחפש ביקורות על רכבים מעניינים (רכבי ספורט, רכבי על ורכבי סופר-פאר).

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Doug DeMuro
העולם ככל הנראה נחלק לשניים, כאלו שמתים על דאג דמורו וכאלו שלא יכולים לסבול אותו. השילוב של האינטונציה המוזרה שלו וההתעסקות האובססיבית שלו בכל מיני פרטים מוזרים (Quirks) ברכבים אותם הוא סוקר הופכת אותו לאחד מבוחני הרכב הייחודיים בסצנה.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Roadshow
אחד הערוצים הפוריים ביותר שקיימים, עם וידאו חדש על בסיס יומי. הערוץ מייצר תכנים מכל הסוגים וכולל סקירות של טכנולוגיות חדשות, רכבים חדשים ועוד.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Alex on Autos
הכל התחיל ב-2006, כשאלכס רצה לקנות רכב חדש ובנה קבצי אקסל ענקיים עם כל הפרטים על הרכבים האפשריים, כשהבין שזה לא עוזר החל לבקר בכל הסוכנויות ולאט לאט יצר ערוץ יו-טיוב שמתמחה בביקורות עומק בנות חצי שעה על כל רכב חדש שיוצא על השוק. הביקורת מכסות הכל, מגודל תא המטען ועד התפריטים הקטנים במערכת המולטימדיה.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

AutoGuide
אוטו-גייד מדווח על כל מה שקשור ברכבים חדשים, טכנולוגיות חדשות, השוואת רכבים, תערוכות רכב ועוד.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

The Fast Lane Car
ערוץ ותיק בניהולו והנחייתו של רומן מיקה, המשדר מבולדר קולורדו. הערוץ מכיל חדשות רכב, טופ-10 ועוד סרטונים שונים ומשונים.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

CarWow
מגוון מבחני רכב מכל הצורות והגדלים המתובלים בסרטונים עם נושאים שונים כמו מרוצי דראג בין רכבים חדשים מאותה קטגוריה, דיווחים מתערוכות רכב וסקירה של טכנולוגיות חדשות. הכל בהגשה בריטית עדינה.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Car Buyer
הערוץ הבריטי ששם לעצמו מטרה לעזור לכם בבחירת הרכב הבא שלכם. הערוץ מכיל אך ורק סקירות קצרות של רכבים חדשים והשוואות בין רכבים באותה קטגוריה.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Auto Express
ערוץ היו-טיוב של המגזין רכב השבועי הנפוץ ביותר בבריטניה. הערוץ מכיל ביקורת רכב, סיקור של תערוכות רכב, השוואת רכבים ועוד.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ (שגם מסיים את המסע שלנו אחורה בזמן יחד עם מאט ווטסון, אחד המגישים הבולטים בתחום):

 

Autogefühl
ערוץ גרמני-דובר-אנגלית לביקורות ארוכות ומפורטות על רכבים. את רוב הביקורות מעביר בחור גרמני בשם תומאס. הכל כמובן באנגלית וגם אנגלית טובה מאוד. הערוץ יכול לשעמם את חלקינו אבל מי שממש רוצה לדעת הכל על רכב מסוים, מומלץ בחום.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

 

שטח

 

ExpeditionOverland
סדרת ריאליטי-רשת על חבורה היוצאת למסע הרפתקאות ברכבי שטח בכל רחבי יבשת אמריקה.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Ronny Dahl
טיולי שטח באזור מערב אוסטרליה בעיקר, סקירות מוצרי קמפינג/זיווד לרכבים/שיפורים/מוצרים שונים לשטח

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

 

לייף-סטייל, ולוגים וחובבי רכב עשירים

 

Salomondrin
סלומונדרין הוא הכינוי של אלחנדרו סלומון, מקסיקני שהיגר לקליפורניה ועשה את הונו בהפקת סרטים ונדל"ן, מאז הוא פרש (בערך בגיל 35) ובעיקר מתעסק בערוץ היוטיוב המוטורי שלו תוך כדי תיחזוק קל לעסקיו השונים. בערוץ הוא חולק את אורח חייו והרפתקאותיו המוטוריות עם חבריו פדרו ופארשד.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Jay Leno's Garage
ג'י לנו עשה את רוב הונו (כ-250 מליון דולר) כמנחה האגדי של הטונייט שואו ולפחות 50 מליון דולר מהונו הלכו על כ-200 רכבים שונים. הערוץ גולל את חוויותיו כחובב רכב עם אמצעים בלתי מוגבלים. אחרי שצבר פופולריות, לנו גם מסקר מכוניות שלא מהאוסף שלו - חדשות, מיוחדות, וסתם מוזרות.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Vehicle Virgins
פארקר נירנסטין הוא אחד הולוגרים היותר מצליחים בעולם הרכב. הוא התחיל עם חבר בשם אדי ובשלב מסוים הם נפרדו. לאדי יש מעט מאוד עוקבים. לפארקר יש 1.3 מיליון נכון לרגע זה. הוא כרגע בעלים של E63s חדשה עם 750 כ"ס ולמבורגיני הוראקאן עם 800 כ"ס.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

AutoTopNL
ולוגר הולנדי. חלק מהסרטונים ללא דיבור, חלק בהולנדית וחלק באנגלית. מה שמיוחד אצלו זה שהוא לוקח רכבים חזקים לקטע שהוא מכיר טוב על האוטובהן ובודק את המהירות המקסימלית שלהם.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Shmee150
שמי עשה את הונו בהיי-טק ומאז נראה שמתעסק פחות בלעבוד ובעיקר בלהוציא לחובבי רכב את העיניים עם המסעות המטורפים שלו וכלי הרכב שברשותו. שמי מגיש את כל התוכן בהתלהבות אין סופית, מבטא בריטי והפרעת דיבור מעצבנת.

וידאו מומלץ:

 

Tj Hunt
בלוגר רכב שנולד בקנדה ועבר לגור בקליפורניה. הסירטונים שלו כוללים המון נושאים שונים מנקודת המבט שלו.

וידאו מומלץ:

 

הנאה מנהיגה וספורט מוטורי

 

TheHoonigans
הוניגן הוא למעשה חוליגן של רכב ומתאר בפשטות את מה שהערוץ הזה מציע, הרבה אקשן של רכבים שנלקחים כצאן לטבח בידי טובי הנהגים בעולם כמו קן בלוק  וחבריו.

וידאו מומלץ:

 

DriveTribe
הערוץ הצידי של קלרקסון, האמונד ומאי שמשתף עוד כוכבים מתחום הרכב ומייצר סרטונים שלרוב כוללים רכבי על עם עריכה משובחת והרבה אקשן.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

The Smoking Tire
הערוץ של מאט פארה, כתב רכב ותיק. הערוץ מציג בעיקר סרטונים לא ערוכים (טייק אחד רציף) של מאט לוקח רכבי ספורט שונים ומשונים לסיבוב בקניונים (אלו של הטבע, לא של הקניות) של קליפורניה.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Chris Harris on Cars
הערוץ של כריס האריס, אחד משלושת המנחים הנוכחיים של טופ גיר, על תקן ה"נהג המקצועי" מבין השלושה. הערוץ מפוצץ במבחנים מוטוריים של רכבי הספורט האולטימטיביים בהגשה היחודית לכריס. מאז שכריס הצטרף לצוות טופ גיר, הוא הפסיק להעלות תכנים לערוץ.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Everyday Driver
לא חסר ערוצים שמתמחים בביקורות על רכבי ספורט מהנים שלעולם לא תוכלו להרשות לעצמכם, Everyday Driver מתמקד יותר ברכבי ספורט "עממיים" שנמצאים בהישג ידם גם של אנשים שעדיין לא עשו את המיליון הראשון שלהם.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

The Drive
חגיגה של תרבות הרכב בהגשת כתבי הרכב המובילים בתחום, מייק ספינלי, מאט פאראה, ועוד.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Top Nurburgring Videos
אינסוף סרטונים ממסלול המירוצים המטורף בעולם, הנורבורגרינג. הסרטונים מורכבים מקטעים קצרים שצולמו כולם במצלמת חובבים מאיזורי הצפייה הפזורים לאורך הגהינום הירוק. תמצאו כאן הרבה דריפטים, עקיפות, תאונות ועוד אקשן מהמסלול שהפך לאגדה.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

DragTimes

רוצים לדעת מה מהיר יותר, סופר-בייק או סופר-קאר? טסלה או למבורגיני? זה הערוץ בשבילם. כמעט כל הסרטונים בערוץ עוסקים בהשוואות של שני כל רכב על מסלול הדראג.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

GTBOARD
ערוץ שוודי שמפגיש בין רכבים מקוריים למשופרים על מסלול הדראג בתחרויות "זינוק מגלגול".

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Automann-TV
אחד הערוצים היותר מינימליסטיים בתחום. הבחור לוקח רכבי ספורט, ונותן להם לדבר בשם עצמם, עיצוב, סאונד וביצועים עם אפס דיבורים.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

 

שיפורי אפטר-מארקט

 

Mighty Car Mods
הערוץ הוקם ב-2007 על ידי שני חברים אוסטרליים, מרטי ומוג. ביחד הם עובדים על פרויקטים מוטוריים בגראג' שלהם ומסברים כיצד ניתן לתחזק ולשפר רכבים בבית בעזרת אמצעים פשוטים יחסית. מאז שהוקם, הפך הערוץ לאחד הערוצים הכי פופולריים בסצינת שיפורי הלואו-קוסט ובשלב מסוים הערוץ אפילו הפך לתוכנית מלאה עם תקציבי הפקה לא קטנים.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Speed Academy
הערוץ של פיטר טאראץ ודייב פראט שכבר מעל לעשור בודקים איך הופכים רכבים למהירים יותר. אם אתם חושבים לשפר את הרכב שלכם, הערוץ הזה יתן לכם את כל המידע על מה עובד, ומה לא.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Fitment Industries
הערוץ מתמקד בעולם הצמיגים והג'אנטים ומפיק תכנים קלילים אך מאוד אינפורמטייבים ועובדתיים על התחום הזה, שדרך הסיפורים בערוץ הופך להרבה יותר מעניין ממה שיכלתם לדמיין לפני.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Tyre Rack
טייר-ראק הם האתר למכירת והשוואת צמיגים מהמובילים בעולם וערוץ היו-טיוב שלהם ממשיך באותו קו עם מבחני צמיגים איכותיים ועוד.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

 

אסתטיקה ודיטיילינג

 

AutoGeek
הערוץ הזה כבר בן 12 שנה וכנראה ששיאו כבר מאחוריו, אבל עדיין מכיל אין סוף סרטונים היסטוריים שילמדו אתכם כל מה שאתם צריכים על דיטיילינג לרכב והרבה מעבר.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

AMMO NYC
הערוץ של לארי קוסילה, אחד הדיטיילרים המובילים בעולם שכולל הכל על דיטיילינג.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Chemical Guys
הבחורים הכימיקליים הם בין היצרנים הבולטים של חומרי דיטיילינג והערוץ שלהם משמש בין היתר לקדם את המוצרים שלהם, אך גם לתת עצות כלליות על איך לעשות דיטיילינג נכון לרכב שלכם.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

 

הצד הטכני

 

Scotty Kilmer
סקוטי קילמר משתמש באישיות ה...אמ… מיוחדת שלו, כדי להסביר על האספקטים הטכניים של עולם הרכב בגובה העיניים ובעזרת דוגמאות חיות ואישיות. בניגוד לערוצים אחרים שמנסים להיות מחושבים ומקצועיים, סקוטי לא טורח להסתיר את דעתו על דברים או את העצבים שלו על דעות מסוימות בעולם הרכב.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Engineering Explained
גייסון פנסקי היה עוד מהנדס לבנבן וכחוש שחולם בלילה על משוואות מתמטיות. הוא עבד כמהנדס בחברה רגילה, אבל התשוקה לתחום גרמה לו לרצות לדבר על התחום יותר. כך, כשהוא מצויד בלוח מחיק וטוש הוא פתח את ערוץ היו-טיוב שלו. צורת ההגשה החביבה שלו והיכולת שלו לפשט נושאים מורכבים הפכה אותה ללהיט בקרב קהילת הרכב שלו והפכה את הערוץ שלו לאקדמיה להנדסה להמונים.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

EricTheCarGuy
תמיד חלמתם להיות מכונאי רכב או לטפל ברכב לבד? בערוץ של אריק תמצאו וידאו שמתאר איך לטפל בכמעט כל תקלה שניתן לחשוב עליה.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

WeberAuto
הערוץ של אוניברסיטת וובר סטייט מיוטה ששם לעצמו למטרה להכין סטודנטים להתמחות בתחומי הרכב. ערוץ מאוד טכני לחובבי הג'אנר.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Learn Engineering
הערוץ עוסק במגוון נושאים שקשורים להנדסה אך מתמקד בעולם הרכב. תמצאו כאן סרטנים שמפרטים טכנולוגיות מתקדמות בשפה פשוטה.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

ChrisFix
כריס פונה למכונאים מתחילים ומתקדמים ומראה איך מטפלים ומתקנים את הרכב לבד בסרטונים שמפרטים את התהליך צעד אחר צעד.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Arthur Tussik
מר טוסיק (כן, טוסיק. נו, תוציאו את זה מהמערכת) עושה כל מיני דברים יפים, אבל הפוקוס הוא על פחחות ברמה מרהיבה לרכבים שנראים שרק פירוקייה תעשה עימם חסד. הכוונה, כמובן, לרכבים שעברו תאונות קשות מאוד.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

The Gunman
יכול להיות שזה הצבע הכי טוב שרואים היום ביוטיוב. עמוס בפרטים וטיפים מועילים ומעולים, סרטונים ערוכים היטב ובאיכות גבוהה, השוואות והמלצות לציוד, כל מה שצבע חובב יכול לרצות. מכל זה תוכלו להינות אחרי שתצלחו את המבטא האוסטרלי הכבד.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

D.I.Y. AUTO SCHOOL
פיט, בחור פטפטן למדי, נראה כמו נווד ובעיקר נראה שאין לו כוח לכל זה, אבל חתיכת בעל מקצוע. מבצע עבודות פחחות, צבע, תיקוני פלסטיק ודשבורד ועוד המון, הסברים מעמיקים וטונות של טיפים, הכל מועבר באופן משעשע ועם כמות F Word שתשים את ספרות זולה בצל.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

The Eastwood Company
חברת איסטווד היא חברה לייצור ואספקת כל פיסת ציוד שאתם יכולים לתאר לתחום הפחחות והצבע. לפני כמה שנים הם הקימו אולפנים וגייסו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה והם מעבירים סדנאות מצולמות, גם בשידור חי. האווירה היא לימודית ומצולמת נהדר, עוברים פרט פרט מהבסיס ועד הפינישים, כולל ניסויי מוצרים והכל. כמובן שהאספקט השיווקי חזק פה, אבל זו חברה עם קבלות, לא משהו קיקיוני.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

 

סיפורי רכב

 

VINwiki
הערוץ מספק אינספור סיפורים אישיים של מגוון אנשים על חוויות מוטוריות שונות ומשונות. הוידאוים לרוב בפורמט של מונולוג עם הרבה הומור.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Petrolicious
סיפוריים אישיים על אהבה שבין אדם למכונה. הערוץ מורכב כולו מסרטונים בני 5 עד 7 דקות, בכל סרטון מסופר סיפור אחר מנקודת מבטו של בעליו של רכב מעניין.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

 

מגזיני רכב כלליים

 

Evo
המגזין הבריטי הוותיק עם כתבי הרכב מהטובים בעולם מציג את כל הטוב שבעולם הספורט המוטורי, רכבי ספורט, רכבי על, כבישים מדהימים ומסלולי מירוצים בהגשה בריטית רהוטה.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Donut Media
דונאט מדיה מורכבת מכמה "תוכניות" שונות הנעות מתוכניות טכניות לייט, טופ 10, היסטוריה בקצרה ותשובות לשאלות שלא חשבתם לשאול. זה אחד הערוצים המשעשעים, הקלילים והכיפיים בעולם הרכב.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

MotorTrend
אחד המגזינים הוותיקים ואחד הערוצים הגדולים בעולם הרכב. הערוץ שופע בכל סוגי התכנים ומציג אותם מזווית ראייה אמריקאית.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Top Gear
אם יש ערוץ שכנראה לא צריך היכרות הוא טופ-גיר, מגזין הרכב של ה-BBC, האמא של כל מגזיני הרכב ותוכניות הטלוויזיה בנושא הרכב.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Fifth Gear
אחד המגזינים הגדולים והוותיקים בבריטניה. בערוץ ניתן למצוא סרטונים מתוכנית הטלווזיה של Fifth gear ועוד שלל סרטונים של ביקורות רכב ושאר תוכן מגזיני טיפוסי.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Jalopnik
מגזין רכב שלוקח הכל בקלילות ומביא תכנים צבעוניים מכל העולם המוטורי.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

The Hooniverse
מגזין רכב שמונע מהאהבה לנהיגה וכל מה שקשור אליה.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Auto Car
מגזין רכב בריטי מגוון הכולל בין השאר ביקורות רכב, סיקור תערוכות והשוואות בין רכבים שונים.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Car and Driver Magazine
מגזין רכב אמריקאי מגוון הכולל בין השאר ביקורות רכב, סיקור תערוכות והשוואות בין רכבים שונים.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Car Throttle
קאר-ת'רוטל מתארים את עצמם כקהילת הרכב הגדול ברשת. הערוץ מכוון לדור הצעיר של חובבי הרכב ומציע מגוון תכנים קלילים בנושא. קצת כמו CarsForum, אבל עם מבטא בריטי.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

Cars.co.za
מגזין רכב דרום אפריקני המביא מגוון של תכנים כגון ביקורות רכב, השוואות בין רכבים ועוד.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

MotoManTV
ביקורות טובות על רכבים המורכבות מחלקים הנוגעים בטכנולוגיה ובנהיגה ומשלבים ראיונות עם האנשים מאחורי הרכבים.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

 

ערוצים ישראליים

 

אובר-דרייב
ערוץ היו-טיוב של מגזין אובר-דרייב בהגשת אריאל אלסיבוני. הערוץ מציע בעיקר מבחני דרך לרכבים ואופנועים וחדשות מוטוריות.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

אוטו
הערוץ של אחד המגזינים הוותיקים בישראל. הערוץ כולל חדשות רכב, מבחני דרך ועוד.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

iCar
אתר iCar מתמקד בביקורות רכב צרכניות עם סקירה במבנה אחיד של כל המכוניות המסוקרות. ככל הנראה ערוץ היוטיוב הפעיל ביותר עם הכמות הכי גדולה של תוכן מקורי באינטרנט הישראלי.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

 

 

אחרים

 

Cars Evolution
אחד הערוצים הכי ממוקדים ברשימה. אין כאן בני אדם, אין דיבורים, אין מוזיקה, יש רק קטעי אנימציה מושקעים בטירוף המתארים את האבולוציה של דגמי רכב איקוניים לאורך שנות קיומם.

וידאו מומלץ מתוך הערוץ:

dddd