תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה קרניבל
  • קיה קרניבל המחודש בישראל

    קיה קרניבל

    קיה קרניבל מקבל חזית חדשה, מערכות בטיחות, תיבת 8 הילוכים ואבזור עשיר יותר. החל מ-235,000 ₪

    • 06-05-2018
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    במרץ האחרון, לקראת תערוכת ניו-יורק, קיה קרניבל קיבל את עדכון אמצע החיים שלו. כעת מודיעה היבאונית, טלקאר, על תחילת השיווק של הדגם המחודש עם מסירה בחודש יולי. הקרניבל מגיע לישראל כשהוא מיישר קו עם הנהוג בטווח המחירים שלו בכל הנוגע למערכות בטיחות, ומקבל תיבת הילוכים חדשה, עיצוב מעודכן ואבזור עשיר יותר.

    חבילת הבטיחות האקטיבית של הקרניבל תכלול מעכשיו בלימת חירום אוטונומית עם התראת אי שמירת מרחק, התרעת סטיה מנתיב ומערכת לניטור עייפות הנהג. חבל שנעדרות כאן דווקא מערכות לשמירת נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית - שתי מערכות קריטיות במכוניות שבאופן טבעי יהיו עמוסות בצאצאים צווחים שדורשים יותר תשומת לב מצפון קוריאה. במיוחד לאור העובדה שהמערכות קיימות בחו"ל ובמיוחד בגלל שרכבים כמו הקרניבל, שמהר מאוד נדחקים לשוליים בגלל טרנד הקרוסאוברים, צריכים כל קלף שהם יכולים לקבל כדי לשמור על רלוונטיות.

    מבחינה טכנית, מקבל הקרניבל תיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה, שתמשיך לעבוד בשיתוף עם אותו מנוע 3.3 ליטר המוכר של הדגם היוצא (276 כ"ס, 34.3 קג"מ). לפי הפרסומים של קיה, התיבה החדשה אמורה לספק נסיעה חלקה יותר ומעבר הילוכים פחות מורגש, כמו גם לעזור להשיג נתוני צריכת דלק טובים יותר. את המספרים עצמם קיה איננה מפרסמת, אבל נבירה באתר קוריאני מראה דווקא תמונה הפוכה הדגם הקודם פורסם עם צריכת הדלק של 8.3 ק"מ לליטר ואילו בזה החדש הפרסום מדבר על 8.2 ק"מ לליטר (בנסיעה משולבת). בישראל טרם פורסם המפרט המלא של הדגם החדש. יתרה מזו, אצלנו הקרניבל הקודם פורסם עם צריכת דלק משולבת של 8.9 ק"מ לליטר, אז מעניין לראות איך תשפיע התיבה החדשה על הפרסומים של היבואנית.

    איך תבדילו בין הקרניבל היוצא לזה החדש? קודם כל זה החדש מקבל את פנסי "קוביות הקרח" שכבר הפכו איקוניים, הוא מציג גם חתימת אור שונה ביחידות התאורה האחוריות, מערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ' וחומרי דיפון משופרים.

    המחירים עבור הקיה קרניבל החדש יחלו ב-235 אלף שקלים עבור גרסת EX הבסיסית ויסתיימו ב-250 אלף שקלים עבור פרימיום הבכירה.

     

    dddd