תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס CLS
  • זריז - פנקס ההזמנות למרצדס CLS נפתח

    מרצדס CLS

    פנקס ההזמנות הישראלי לדור השלישי של הקופה 4 דלתות הגדולה נפתח בצמוד להשקה העולמית. המחיר - החל מ-720 אלף שקלים

    • 18-03-2018
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    מרצדס CLS החדשה נחשפה לראשונה רק לפני ארבעה חודשים, והשיווק באירופה מתחיל בימים אלו ממש, אבל כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, החליטה לא לחכות יותר מדי ומודיעה כבר היום על פתיחת פנקסי ההזמנות ל-CLS החדשה, כאשר צפי ההגעה הוא הרבעון השני של 2018 (אפריל-יוני).

    כמו קודמותיה, גם ה-CLS השלישית מהווה פרשנות ספורטיבית ומעוצבת יותר לדור הנוכחי של ה-E קלאס. כמו ה-E קלאס החדשה, גם ה-CLS מקבלת את תא הנוסעים כפול המסכים, ממשק שליטת המגע על ההגה, ומספר טכנולוגיות חדשות שהוצגו ב-E החדשה וב-S המחודשת.

    בין הפריטים המעניינים ביותר ניתן למצוא את מערכת ה-"Energizing comfort control" שמוצעת כאופציה ועושה שימוש במערכות המיזוג, תאורת האווירה, הסטריאו, המושבים (חימום/קירור/עיסוי), חימום ההגה ועוד, על מנת "לתפור" את האווירה ברכב לאחת משש תוכניות לבקשת היושבים ברכב.

    בנוסף, מציעה ה-CLS את כל מערכות הבטיחות האקטיביות של ה-E, בהן מעבר אוטונומי בין נתיבים, הכנת עור התוף למכה (במקרה של תאונה בלתי נמנעת), ניפוח כריות הצד במושבים כדי להרחיק את היושבים מצידי הרכב, עזרה בהתחמקות ממכשול ועוד.

    כלמוביל פותחת בשלב זה את ההזמנות לשני דגמים: CLS450 ו-CLS53 AMG, שני הדגמים מקבלים מנועי 3.0 ליטר שמפיקים 367 כ"ס ו-51 קג"מ ב-450, ו-435 כ"ס ו-53 קג"מ ב-AMG, ועוברים לארבעת הגלגלים. בדגם ה-450 דרך תיבת הילוכים פלנטרית וב-AMG כפולת מצמדים, שתיהן עם תשעה הילוכים.

    בשני הדגמים מותקנת גם מערכת ה-EQ-Boost של מרצדס, שמשלבת מערכת חשמל 48 וולט עם מגדש טורבו חשמלי וסטרטר-אלטרנטור שמתפקד גם כמנוע עזר חשמלי ויכול להפיק עד 22 כ"ס ו-25.5 קג"מ לפרקי זמן קצרים. הרעיון במערכת הוא לעזור לייצר זינוק נחוש יותר מהמקום ולנטרל את השהיית הטורבו שהיא תולדה של חיבור טורבואים עצומים למנועים עם נפח קטן יחסית כדי לחלץ מהם הספקים הולכים וגוברים.

    בשלב הזה, מרצדס ישראל מפרסמת רק את המחיר ההתחלתי של ה-CLS, שיעמוד על 720 אלף שקלים - התייקרות של מעל 50 אלף שקלים ביחס לדגם היוצא.

    dddd