תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סקודה
  • סקודה פאביה
  • תמונות ראשונות - מתיחת פנים לסקודה פאביה

    סקודה פאביה

    סקודה חושפת תמונות ראשונות של הפאביה המחודשת וחוזרת על שיטת הפעולה מהשקת הדגם הנוכחי

    • 13-02-2018
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    כשסקודה חשפה את הדור הנוכחי (שהיא לא ממש "דור" בפני עצמה אלא יותר מתיחת פנים מאוד מקיפה) של הפאביה באוגוסט 2014, היא עשתה זאת בשלבים. השלב הראשון היה חשיפה של שתי תמונות של המכונית, עם מעט מאוד פרטים טכניים ואף תמונה של תא הנוסעים.

    נראה שהרעיון מצא חן בעיניהם, והפעם מחלקת הדוברות של סקודה משחררת הודעה לעיתונות במתכון כמעט זהה. אלא שהפעם אנחנו גם מקבלים תמונות של גרסת הסטיישן.

    ההבדל העיקרי בין הפאביה הנוכחית למחליפתה הם הגריל שגדל מעט והפנסים הקדמיים שהפכו פחות מרובעים. בצד ומאחור השינויים מזעריים וכוללים בעיקר חתימת לד לפנסים האחוריים (אופציה) ומחזירי אור שנדדו דרומה לפגוש (תמונת המחשה למטה).

    אגב לד, רשימת האבזור של הפאביה תכלול בין היתר פנסי לד קדמיים מלאים, מערכת מולטימדיה 'סווינג' עם מסך 6.5 אינץ' (במקום 5) ומערכות בטיחות אקטיבית שיכללו אורות גבוהים אוטומטיים וניטור שטחים מתים עם התרעה על תנועה חוצה ברוורס.

    כמו עם כל דגם, גם הפעם סקודה דוחסת עוד פתרונות "Simply Clever" לתוך הפאביה. שטיח תא מטען דו צדדי (אופציה), פנס נשלף בדגם הסטיישן, מגרד השלג ישלב מעתה גם מד עומק לחריצי הצמיגים, ונוסעי המושב האחורי יוכלו לקבל שקעי USB (לא בדיוק Simply Clever, אבל לא פחות חשוב).

    היצע המנועים של הפאביה המחודשת צפוי ליישר קו עם האיביזה ולקבל את מנועי ה-1.0 ליטר טורבו עם 95 ו-110 כ"ס ובחו"ל יוצעו גם מנועי 1.0 ליטר אטמוספריים עם 60 ו-75 כ"ס. תיבות ההילוכים תהיה DSG עם שבעה הילוכים במנוע החזק ביותר, וידנית בכל האחרים.

     

    כאמור, חשיפתה המלאה של הפאביה תיערך מעל במות תערוכת ז'נבה שתפתח את שעריה ב-8 למרץ. לישראל היא צפויה להגיע בהמשך השנה. 

    dddd