תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו X2
  • לפני כולם - במוו X2 בישראל

    במוו X2

    במוו ישראל משיקה את ה-X2 כחודש לפני תחילת שיווקו בשאר העולם. יוצע בארבע גרסאות במחיר שיתחיל ב-260,000 ₪

    • 07-02-2018
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    שוק הרכב הישראלי רגיל לחכות. לפעמים יותר, לפעמים פחות, לעיתים אפילו שנים ארוכות, עד שמגיע לחופינו רכב חדש. במקרים נדירים, מושקים בישראל רכבים חדשים במקביל לתחילת שיווקם בחו"ל, והיום קורה משהו נדיר עוד יותר - רכב חדש לחלוטין, ללא דגם שקדם לו, מגיע לאולמות התצוגה ומקבל תג מחיר בשקלים חודש שלם לפני שהוא מגיע לכל מדינה אחרת.

    ה-X2 החדש של במוו הוא ממשיך השושלת של רכבי ה"פנאי-קופה" של במוו שהתחילה עם ה-X6 וזכתה להצלחה מסחרית מסחררת והמשיכה עם ה-X4 הקטן יותר וסחפה אחריה גם יצרניות יוקרה אחרות. הוא מבוסס על ה-X1, ושונה ממנו בעיקר בעיצוב, שהפך ספורטיבי יותר אך בצורה יותר עדינה מהדגמים האחרים - כך למשל קו הגג שלו הרבה פחות משתפל מאלו של אחיו הגדולים בגלל מרווח הראש שנחות מזה שבדגמים הגדולים יותר.

    את העיצוב הספורטיבי שלו, ה-X2 משיג בעזרת חישוקים גדולים (18 אינץ' כסטנדרט, 19 כאופציה) וחיפויי פלסטיק אפורים, אגזוזים גדולים, חלונות קטנים ביחס ל-X1 ושמשה אחורית שמשתפלת בזווית מעט פחות חדה.

    תא הנוסעים מציג את העיצוב המוכר של במוו, אולם הוא מקבל גם לא מעט נגיעות ספורטיביות ומודרניות בדמות תאורת אווירה מתחלפת, הגה ספורטיבי, ואינסרטים מאלומיניום.

    את ה-X2 תוכלו לקבל באחת מארבע גרסאות עם רשימות אבזור די דומות לאלו של ה-X1. רמת גימור Vibe הבסיסית רשימת האבזור מעט קצרה מהמצופה, ללא בקרת שיוט, חיישני חניה, או בקרת אקלים (רק בגרסה הבכירה), ללא כניסה ללא מפתח או קיפול מראות חשמלי (רק עם המנוע הגדול). מאידך, מציע הרכב כסטנדרט כיוונון מושבים חשמלי, כפתור הנעה (פתיחה ונעילה ע"י לחיצה על השלט), חלון שמש פנורמי, תאורת לד מלאה ועוד. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    ה-X2 ישווק בישראל עם שני מנועים - 1.5 ליטר עם 140 כ"ס ו-22.4 קג"מ, ו-2.0 ליטר עם 192 כ"ס ו-28.5 קג"מ. בניגוד למרבית הדגמים האחרים של במוו, תיבת ההילוכים ב-X2 היא רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה יחסי העברה ולא ה-ZF8 הפלנטרית המוכרת. בניגוד לאח ה"לא ספורטיבי", ה-X1, שמוצע בין היתר גם עם הנעה כפולה, ה-X2 החדש יגיע רק עם מערכת הנעה קדמית.

    בהמשך, צפוי היצרן להשיק גם ל-X2 גרסת ביצועים שתענה לשם M35 ותציע 300 כ"ס, אולם טרם ידוע אם היא תגיע לישראל.

    במוו X2 - גרסאות ומחירים:
    BMW X2 sDrive18i וייב - 260,000 ₪
    sDrive18i M-Pack - 280,000 ₪
    sDrive20i M-Pack - 300,000 ₪
    sDrive20i Exclusive - 330,000 ₪

    dddd