תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

עוד גרסאות לבמוו 330e

במוו ישראל מוסיפה להיצע המקומי של ה-330e שתי גרסאות חדשות עם תג מחיר שמתחיל ב-265,000 ₪

  • 18-01-2018
  • מאת: זיו כהנא | צילום: יצרן

במוו 330e משווקת בישראל רק קצת יותר משנה, בזמן הזה היא הספיקה להפוך לאחת המכוניות הנמכרות ביותר בקטגוריית המנהלים פרימיום. זאת בזכות תג מחיר אטרקטיבי שנובע מהטבת המיסוי הירוק, לצד ביצועים מעולים (6.1 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש) ורמת אבזור גבוהה. עד עתה שווקה ה-330e ברמת גימור אחת המכונה "אקסקלוסיב" במחיר של 295,000 ₪. כעת מודיעה דלק מוטורס, יבואנית במוו לישראל על הרחבת היצע ה-330e עם שתי רמות גימור חדשות, לצד מחיר התחלתי נמוך ואטרקטיבי עוד יותר מבעבר.

רמת הגימור הראשונה שמצטרפת להיצע מכונה "ספורט" והיא מתמקמת מתחת ל"אקסקלוסיב", ותכלול בין היתר פנסי לד קדמיים, חלון גג חשמלי, חיישני תאורה וגשם, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זכרונות, חיישני נסיעה לאחור, מצלמת רוורס, בקרת אקלים מפוצלת, חבילת בטיחות  Driving assistantועוד. אז מה בכל זאת חסר בספורט לעומת האקסקלוסיב? משוטי העברת הילוכים מההגה, בקרת שיוט אדפטיבית, פנסי ערפל לד (יש הלוגן במקום), ניטור שטחים מתים, ריפודי עור, כניסה ללא מפתח, צג מולטימדיה 8.8 (יש 6.5) ועוד כמה הבדלים קלים בגימור. את המפרט המלא של במוו 330e תוכלו למצוא כאן.

רמת הגימור השניה שמצטרפת להיצע מכונה "אינדבידואל" והיא תמוקם מעל ל"אקסקלוסיב", ותוסיף לאבזור הקיים ב"אקסקלוסיב" גם ריפודי עור מרינו, חיפוי עור נאפה ומרינו ברחבי תא הנוסעים, הגה מצופה עור נאפה, מערך מצלמות היקפיות, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, שמשות אחוריות כהות, מושבים מחוממים,מערכת שמע "הרמן קרדון" ותצוגה עילית.

כמובן שכל רמות הגימור של ה-330e זהות מבחינת יחידת ההנעה ההיברידית המשרתת אותן, הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר ומנוע חשמלי עם הספק משולב של 252 כ"ס ו-42.8 קג"מ וצריכת דלק משולבת של 47.6 ק"מ לליטר עפ"י נתוני יצרן.

מחירי במוו במוו 330e  יעמדו על:

330e "ספורט" - 265,000 ₪

330e "אקסקלוסיב" - 295,000 ₪

330e "אינדבידואל" - 325,000 ₪

רוצים לומר לנו מה דעתכם על הרחבת היצע הגרסאות של ה-330e? רוצים לראות מה חברים הפורום האחרים חושבים עליה? הצטרפו לדיון בפורום.

dddd