תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט סילברדו
  • שברולט חושפת – סילברדו חדש

    שברולט סילברדו

    שברולט לא קופאת על שמריה במאבק המתחולל בשוק הטנדרים האמריקאי, וחושפת דור חדש לטנדר המצליח שלה

    • 19-12-2017
    • מאת: זיו כהנא | צילום: יצרן

    שברולט חשפה דור חדש לסילברדו, הטנדר הגדול של החברה, במסגרת אירוע שנערך בטקסס לציון 100 שנים להשקת הטנדר הראשון שלה בשנת 1917. מדובר בדור חדש לחלוטין לטנדר המוכר, המבוסס על שלדה ופלטפורמה חדשה שעושה שימוש נרחב יותר באלומניום, אשר תורם להפחתה משמעותית במשקל.

    הסילברדו החדש מציג עיצוב שונה משל הדור היוצא, עם חזית הכוללת פנסים צרים בטכולוגיית לד מלא, ללא חלקי הכרום שאפיינו את הטנדר בעבר. מאחור העיצוב גם כן נטול חלקי כרום ובעל פנסים צרים ופחות רבועים משל הדור היוצא. לא ידוע האם השינויים ממשיכים גם לתוך תא הנוסעים, מכיוון ששברולט לא חשפה תמונות פנים של הטנדר.

    הגרסה בה בחרה שברולט לחשוף את הטנדר החדש, היא גרסת שטח חדשה העונה לשם "טריילבוס". גרסה זו היא אחת מתוך שמונה גרסאות בהן יוצא הדור החדש, היא מתבססת על גרסת ה- Z71 ומוסיפה הגבהה מקורית של 5 ס"מ לטובת יכולת השטח, וחוסכת בכך מחובבי השטח התקנה של קיט הגבהה אפטרמרקט.

    בנוסף מסרה שברולט כי הסילברדו החדש יעשה שימוש בחומרים מתקדמים מבעבר לשטח הארגז ולמרכב, לטובת החסכון במשקל. נשאלת השאלה כיצד יבוא לידי ביטוי (אם בכלל) החסכון הנ"ל במשקל  בסיווגה של גרסת ה-2500 כמשאית בישראל. כיום מוגדר הסיווג עפ"י המשקל הכולל של הרכב, וגרסת ה-2500 עומדת ברף המינימום.

    בנתיים חשפה שברולט את הסילברדו החדש בגרסת 1500 בלבד ולא בגרסת 2500 הרלוונטית לישראל. גרסת ה-2500 צפויה להחשף יחד עם פרטים נוספים על הטנדר החדש בתערוכת דטרויט בחודש הבא (בדיוק 100 שנים לאחר חשיפת הטנדר הראשון), בה צפוי להחשף גם דודג' ראם החדש. שיווקו של הסילברדו בארה"ב יחל ברבעון הראשון של 2018 ובשלב זה עדיין לא ידוע מתי יחל השיווק בישראל.

     

    dddd