תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מאזדה
  • מאזדה 2
  • מאזדה 2 המחודשת בישראל

    מאזדה 2

    מאזדה 2 מקבלת את מערכת ה-GVC, בידוד רעשים משופר, מערכת היגוי חדשה ואבזור משופר. המחיר ללא שינוי

    • 01-11-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    מאזדה היא יצרנית ייחודית מאוד, ולא (בכל אופן לא רק) בגלל כל הדברים שעיתונות הרכב כותבת עליה חדשות לבקרים, בעיקרם התמקדותה בנהג. הייחודיות של מאזדה, וביתר שאת מאזדה ישראל, היא בתפישת מיצוב הדגמים שלה. למעט אבזור קצה (בלימת חירום מעל 80 קמ"ש או בקרת שיוט אדפטיבית) וגרסאות שמיועדות באופן מובהק לציי רכב, מאזדה ישראל מציעה את האופציה לרכוש את כל אחת מהמכוניות שלה, ללא הבדלי גודל, סגמנט, או מחיר, עם אותו אבזור.

    כך למשל מאזדה 2 שעברה מתיחת פנים בחודש יולי האחרון ועכשיו נוחתת בישראל, מוצעת עם בדיוק אותה מערכת מולטימדיה, אותם פנסי לד, אותם ריפודי עור ואותה מערכת GVC, איתן מוצעים גם ה-6 וה-CX5 היקרים משמעותית. הדבר נכון גם לגבי מערכות הבטיחות, כך אותה ה-2 הקטנה נמכרת עם בלימת חירום אוטונומית עד 30 קמ"ש) והתרעה על סטיה מנתיב (בדגם דינאמיק ומעלה), וניטור שטחים מתים עם התרעה על תנועה חוצה ברוורס (בדגם ספורט/פיור ווייט).

    לצד המערכות המקוריות, מאזדה תספק את ה-2 עם מערכת של מובילאיי, שתספק "כיסוי נוסף" למערכות שאינן קיימות ברכב. כך למשל בדגם אקטיב הבסיסי המובילאיי תתריע על סטיה מנתיב, ובכל הגרסאות תתריע על אי שמירת מרחק ותציג תמרורים.

    רשימת אבזור הנוחות של ה-2 לא השתנתה משמעותית, אך היא עדיין מציעה - לפחות בגרסאות דינאמיק ומעלה - את אחת מרשימות האבזור הארוכות בקטגוריה שלה. כך למשל תכלול הדינאמיק חישוקים קלים, הגה וידית הילוכים מצופים עור, מערכת מולטימדיה בקרת אקלים ובקרת שיוט; בעוד גרסאות הפיור ווייט והספורט תכלולנה גם ריפודי עור (שחור בספורט, לבן בפיור ווייט) ברחבי התא, תצוגה עילית, תאורת לד מלאה ועוד. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    היצע המנוע (כן, לא מנועים) נותר ללא שינוי - 1.5 ליטר אטמוספרי עם 112 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית. הביצועים עומדים על 10.3 שניות למאה קמ"ש, וצריכת דלק ממוצעת (מוצהרת) של 17.5 ק"מ לליטר.

    לצד מתיחת הפנים של ה-2, מאזדה מודיעה על תחילת שיווקן של גרסאות מיוחדות של ה-2 (כפי שעשתה עם הדגם הקודם לקראת סוף חייו), שישתנו מעת לעת ויגיעו במספרים מצומצמים. הראשונה להגיע תהיה גרסת דינאמיק רד, שמשמה ניתן להבין שהיא על טהרת ה"אדום". עיקר השינויים כאן הם בתא הנוסעים, שם תקבל הרד מושבים בריפוד בד אדום, גימור וריפודים ייחודיים (דווקא לבן ושחור, ולא אדום). הגרסה המיוחדת תוצע במלאי מוגבל של 35 יחידות בלבד במספר צבעים מוגבל וללא תוספת תשלום.

    מאזדה 2 גרסאות ומחירים:
    מאזדה 2 אקטיב 1.5 אוטומט: 99,000 ₪
    מאזדה 2 דינאמיק 1.5 אוטומט: 105,000 ₪
    מאזדה 2 דינאמיק רד 1.5 אוטומט: 105,000 ₪
    מאזדה 2 ספורט 1.5 אוטומט: 111,500 ₪
    מאזדה 2 פיור ווייט 1.5 אוטומט: 113,500 ₪

    dddd