תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי פאג'רו
  • שיפורים מהחנות - חבילת שטח למיצובישי פאג'רו

    מיצובישי פאג'רו

    מעכשיו תוכלו לקבל את הפאג'רו שלכם גבוה ב-5 ס"מ, ממוגן, ועם בולמים, קפיצים וצמיגים משופרים, כבר באולם התצוגה

    • 16-10-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יח"צ

    מתחילת השנה, עפ"י החוק, ניתן להגביה רכב שטח. כן כן, באותה מדינה בה עולים חדשות לבקרים דיונים אודות האם גוון הנורה או רמת ההשחרה של החלון יכשילו אתכם בטסט, התאגדו נציגי הג'יפאים, ישבו עם נציגי הממשלה ומשרד התחבורה, דיברו, הגיעו להחלטות והבנות, והנה - כל עוד עשיתם את זה כמו שצריך, אתם יכולים לקבל עוד 5 ס"מ של מרווח גחון ואף אחד לא יגיד לכם כלום.

    האמת היא שקצת מפתיע אותנו שאנחנו כבר באמצע אוקטובר, ורק עכשיו אנחנו מתבשרים בפעם הראשונה על יבואנית שמחליטה להציע סט שיפורי שטח כבר "מהחנות".

    מדובר כאמור, בכלמוביל, יבואנית מיצובישי, שמציעה לראשונה ערכת הגבהה ושיפורי שטח למיצובישי פאג'רו תחת השם "דקאר פרו". עלות החבילה תעמוד על 38,000 ₪, ואילו בתקופת ההשקה (שאורכה לא פורסם) היא תוצע תמורת 20,000 ₪. זאת כמובן בנוסף למחירו הבסיסי של הפאג'רו שעומד על 300,000 ₪ לדגם הקצר ו-350,000 ₪ לדגם הארוך.

    החבילה כוללת סט קפיצים של פדרס (Pedders) ובולמי זעזועים של בילשטיין (Bilstein), צמיגי A/T של BFGoodrich, חישוקי סגסוגת שחורים, מיגון גחון מלא (שישה חלקים), מדרכי צד ומצלמת דרך שמתחברת למערכת המולטימדיה הביתית של כלמוביל - Connected Car - שיכולה להציג על המסך את תוואי השטח על המסך.

    בנוסף לכל זה, כלמוביל גם מציינת כי רוכשי החבילה יקבלו "מתנה יוקרתית שהותאמה במיוחד לדגם". אנחנו חושדים שמדובר בקורס או התנסות שטח ללמידת היכולות של הרכב.

    שאר המפרט של הפאג'רו נותר ללא שינוי. המנוע הוא עדיין 3.2 ליטר טורבו דיזל עם 190 כ"ס ו-45 קג"מ, מערכת ההנעה היא עדיין 4 על 4 סופר סלקט עם 4 מצבי הנעה (4 על 4... על 4?).

    dddd