תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לקסוס
  • לקסוס LC
  • לקסוס LC בישראל

    לקסוס LC

    לקסוס ישראל מתחילה בשיווק ה-LC מכונית הקופה הגדולה והספורטיבית של המותג. החל מ-725 אלף ש"ח

    • 27-08-2017
    • מאת: זיו כהנא | צילום: יצרן

    לקסוס LC היא מכונית הקופה הגדולה של לקסוס, המתחרה במכוניות דוגמת ב.מ.וו סדרה 6, מרצדס S קלאס קופה ומזראטי גראן טוריסמו, אשר הוצגה בתערוכת הרכב של דטרויט בשנת 2016.

    לקסוס ישראל משיקה היום את לקסוס LC בשתי גרסאות, אחת עם מנוע בנזין V8 והשניה עם מנוע היברידי המבוסס על מנוע בנזין V6 ומנוע חשמלי. הגרסה הראשונה, LC 500 מציעה מנוע בנזין V8 בנפח 5.0 ליטר המפיק 477 כ"ס ו-55 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים. הגרסה השניה, LC 500h מגיעה עם מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר משולב מערכת היברידית רב-שלבית חדשה (Lexus Multi Stage Hybrid System) והספק של 299 כ"ס ו-35 קג"מ ממנוע הבנזין ו-179 כ"ס ו-31 קג"מ מהמנוע החשמלי, ההספק המשולב הוא 359 כ"ס. גם בגרסה הזו תיבת ההילוכים היא אוטומטית עם 10 הילוכים, אך כאן מדובר בתיבה מיוחדת המותאמת למערכת ההיברידית, ולמעשה מדובר בתיבה המשלבת שתי תיבות שונות, האחת פלנטרית והשניה רציפה.

    גרסת ה-LC 500 מציגה ביצועים של 4.7 שניות למאה קמ"ש, מהירות מרבית של 270 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 8.6 ק"מ לליטר. גרסת ה- LC500h מאיצה למאה קמ"ש תוך 5 שניות ועד מהירות מרבית של 250 קמ"ש, וצורכת ליטר דלק לכל 15.6 ק"מ במשולב עפ"י נתוני היצרן.

    מחירי לקסוס LC מתחילים ב-725 אלף ש"ח לגרסת ה-LC 500h שכוללת בין היתר: מושבי עור חשמליים הכוללים זיכרונות וכניסה קלה למושב האחורי, מערכת להפחתת רעשי רוח וכביש, העברת הילוכים מההגה באמצעות ידיות העשויות מגנזיום, פנסי LED ייחודיים, מסך 10.3 אינץ' במרכז הדשבורד, מסך 8 אינץ' נוסף המשמש כלוח השעונים, מערכת שמע עם 12 רמקולים, גג זכוכית, חישוקי סגסוגת קלה חלולים לשיפור בידוד רעשי הכביש בקוטר 20 אינץ' ומערכת מתלים אדפטיביים.

    גרסת ה-LC 500 תעלה 795 אלף ש"ח והיא כוללת בנוסף: מושבים ספורטיביים בריפוד אלקנטרה, גג עשוי קרבון להפחתת משקל הרכב והנמכת מרכז הכובד, חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 21 אינץ', לוחיות סף דלת עשויות סיבי קרבון וחבילת Fuji Circuit Performance על שם מסלול המרוצים היפני, אשר כוללת ספוילר אחורי נשלף, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, היגוי אחורי ומערכת היגוי משתנה - VGRS.

    בשתי הגרסאות מותקנת חבילת מערכות בטיחות אקטיביות מקיפה שכוללת: מערכת לסיוע במצבי חירום הכוללת מתיחת חגורות הבטיחות, הגברת עוצמת הבלימה ובלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, אורות גבוהים אוטומטיים, מכסה מנוע אקטיבי להפחתת הפגיעה בהולכי רגל, מערכת התראה על סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי, מערכת לזיהוי עצמים בשטח המת, מערכת לזיהוי רכבים והתראה בעת יציאה מחניה ברוורס ו-8 כריות אוויר.

    שתי גרסאות ה-LC יוצגו לראשונה לקהל במסגרת ימי מכירות שתקיים לקסוס באולמות התצוגה ברחבי הארץ, בתאריכים 6-8  בספטמבר.

     

    dddd