תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן 370Z
  • ניסאן 370Z ניסמו בישראל

    ניסאן 370Z

    ניסאן משיקה את גרסת הביצועים המשופרת של ה-370Z. שלכם בעבור 350,000 שקלים

    • 07-06-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    בישראל, לניסאן יש מוניטין של חברה יפנית וסתמית משהו שמייצרת מכוניות פשוטות ואמינות וללא יומרות יוקרה או ספורט או משהו בסגנון. אבל בפועל, ניסאן היא חברה עם אחד מהיצעי הדגמים הרחבים ביותר בעולם והיא משווקת מספר עצום של רכבי שטח, טנדרים ומשאיות, וגם רכבי ספורט.

    יחד עם זאת, דווקא ליין מכוניות הספורט של ניסאן וההיסטוריה העשירה יחסית שלו (סילביה, NX ועוד) קצת קמל בשנים האחרונות ונותרנו עם שני דגמים שהיו הפופולאריים יותר. סדרת ה-GT-R, הנמכרת כחלק מליין דגמי אינפיניטי תחת משפחת הדגמים סקייליין; וה-370Z, הפרק הנוכחי בסדרת ה-Fairlady Z של ניסאן שהתחילה אי שם בשנות ה-50.

    חטיבת הספורט המוטורי של ניסאן, ניסמו, החלה לשים את שמה על מכוניות ספורט לפני 30 שנה בדיוק, ולאחרונה הפופולאריות שלה, בניגוד למספר דגמי הספורט שמשווקת ניסאן, דווקא הולכת וגוברת.

    היום משיקה קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, את הגרסה הנוכחית של ה-370Z ניסמו. זאת לאחר שהשיקה את ה-GT-R בחודשים האחרונים.

    ה-370Z ניסמו ארוכה מהגרסה הרגילה ב-7.6 ס"מ ורחבה ממנה ב-2.5 ס"מ. המנוע הוא אותו 3.7 ליטר V6 מה-Z הרגילה. תיבת ההילוכים היא ידנית והמחשב והאגזוז הספורטיבי מעלים את ההספק ל-350 כ"ס (15 יותר מה-Z הרגילה) ואת המומנט ל-38.1 קג"מ (1.1 יותר), מה שמביא את הביצועים ל-5.2 שניות למאה קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש.

    מעבר לזה, ההבדלים כוללים מושבי ספורט, חבילת אווירודינמיקה אקטיבית, כיול מתלים ומוטות מייצבים שאמור לספק התנהגות ונוחות טובות יותר, מפסקי סרנים רחבים יותר ב-1.5 ס"מ, חישוקים 19 אינץ' קלים יותר ובלמים גדולים יותר עם קאליפרים בעלי 4 בוכנות מלפנים ו-2 מאחור.

    מחירה של ה-Z ניסמו עומד על 350,000 שקלים, 20,000 שקלים יותר מאשר הגרסה הרגילה והאוטומטית.

    dddd