תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי ספייס סטאר
  • מיצובישי ספייס סטאר - מבחן ארוך טווח - סיכום

    מיצובישי ספייס סטאר

    מיצובישי ספייס סטאר סוגרת חודש אצל מובילי הדעה שלנו, וקשה להגיד שיש קונצנזוס בדעות. הנה מה שהם חשבו עליה

    • 01-06-2017
    • מאת: מובילי הדעה של Carsforum

    אני חושב שעדיין לא היתה מכונית (אולי חוץ מכל דגם אפשרי של אלפא רומיאו) שיצרה בין מובילי הדעה שלנו כזה חוזר הסכמה ודעות שונות בצורה כל כך קיצונית, ואם אפשר - ללא עוררין - לזקוף לזכותה משהו, זה זה.

    בשאר הנושאים, כאמור, הדעות היו חלוקות. וזה בלשון המעטה. אחרי כמעט 6,000 קילומטרים שהיא עברה במהלך החודש הזה אצל 11 ממובילי הדעה שלנו, אפילו על צריכת הדלק - אחד הקלפים החזקים ביותר של הספייס סטאר - הם הצליחו להתווכח. חלק קיבלו 12 ק"מ לליטר, וחלק חצו את רף ה-20 ק"מ לליטר. הצריכה הממוצעת על פני כל המבחן עמדה על 15.2 ק"מ לליטר.

    הפעם, מפאת ריבוי הדעות והמלל, נביא לכם רק את הסיפא של דעתם של המובילים. את חוות הדעת המלאות תוכלו כאמור לקרוא בשרשור המלא כאן.

     

    איתי

    "ירדתי ממנה בעיקר מופתע לטובה. האמרה שאין היום מכוניות גרועות, בולטת בעיקר אחרי שיורדים ממנה או למשל מפיקנטו שיצא לי לדגום ל-3 ימים לפני שבועיים. יש להן מגבלות אבל במבט ריאלי אלו לא דיל ברייקרים - כשבאים לרכוש מהקטגוריה הזו כמובן. הן לא מענישות את הנהג בנוחות גרועה או התנהגות מסוכנת."

     

    יוליאן (בעלים של מיצובישי ספייס סטאר מהדגם שלפני מתיחת הפנים)

    "83 אלף עולה הספייס סטאר ברמת איבזור פרימיום, לא זול אך האיבזור מכובד. אם להחזיר את הגלגל לאחור היום במחיר הזה היינו קונים את האיביזה. גירסת האינסטייל שגם די מאובזרת עולה 72 אלף וזה כבר מעניין כי היא זולה מחלק מרכבי המיני כמו הפיקנטו, ספארק, טווינגו כאשר לכול אחד יתרונות וחיסרונות.

    מתיחת הפנים בהחלט עשתה לה טוב, המושבים הרבה יותר נוחים וגם זוויות הגלגול טובות יותר, בעיר היא נוחה וגם מחוץ לעיר כול עוד לא מדובר על כביש מפותל היא מספקת נוחות טובה, צריכת דלק טובה מאוד, אמינות טובה.

    חבל שנושא הבידוד לא טופל אך סך הכול היא באמת לא רעה וב-72 אלף לרמת איבזור אינסטייל בהחלט אפשר לבדוק אותה." 

     

    רוני

    "מיצובישי ספייס סטאר הנבחנת מציעה חבילת איבזור שלא ניתן לנצח בתמורה למחיר עממי. למי שיכולות דינמיות לא חשובות זאת אחת האופציות המעניינות היום. אני בהחלט יכול לראות את אמי או בתי מתניידות באחת. אולם אני מתקשה לדמיין תרחיש שהיא תקרוץ לנהג שנוסע ולא רק מתנייד מנקודה א' לנקודה ב'."

     

    ישה

    "רכב למי שרוב התנועה שלו במישור. בחיפה למשל , לא הייתי ממליץ בגלל הרעש בעת הטיפוס , צריכת דלק הגבוהה , והרעשים הבלתי נסבלים והטלטלות בשיכוך המהמורות באין כבישים של חיפה."

     

    Mr_Shankley

    "את הספייס סטאר צריך לבחון במשקפיים של האדם הפשוט והממוצע שכל מטרתו ויהבו הוא להגיע מנקודה א' ל-ב' בצורה הכי מהירה והכי נוחה.

    בחינה שלה מנקודת מבט שלנו, חובבי הרכב, חוטאת לאמת ומפספסת את המטרה. ברור שלי ולרוב שוכני הפורום הספייס סטאר לא מתאימה בעליל, והסיבות לכך הועלו והוזכרו ע"י כמעט כל אחד ממי שנהג עליה.

    אז מה כן? לדעתי היא יכולה להוות כאופציה לגיטימית לרכישה לאדם שלא מעניין אותו כהוא זה נהיגה, זויות גלגול, אחיזה, תקיפת פניות וכד', אלא אדם שנותן משקל רב למה שמסביב והכי מעריך תמורה לשקל, או במילים אחרות: אם עד לא מזמן ישראל ישראלי היה מודד כמה פח הוא מקבל לשקל, היום זה כמה שיותר איבזור לשקל, וכאן כוכבה בהחלט זוהרת.

    כמכונית שנייה/שלישית לנסיעות קצרות והסעות לגנים/סופר/עבודה (אם העבודה קרובה למקום המגורים) לנהג הפשוט היא בהחלט מספקת ולגיטימית.

    לנסיעות קצת יותר ארוכות/בינעירוניות ו/או לנהג שיש לו ולו קצת דרישות מינימליות מהאוטו שהוא נוהג – היא לא מתאימה.

    אם רק היתה זולה בכמה אלפי שקלים ופותחת פער מול המתחרות הקלאסיות שלה – לדעתי היתה יכולה להימכר במספרים גבוהים בהחלט."

     

    רומן

    "הסיכום שלי הוא שהרכב פשוט לא טוב מספיק למחיר שהוא מוצע בו ואין באבזור, שקיים רובו במתחרות בכדי לשנות זאת. אם הגרסא הזאת הייתה עולה 10-15 אש"ח פחות, יכול להיות שהיה על מה לדבר, אבל בגדול, מקבלים במחיר שווה למתחרות רכב שכבר בשנת 2000 היה נחשב למיושן ולא רלוונטי.

    גרסת הפרימיום הנבחנת עולה 82,900 ש"ח. באותו מחיר בדיוק ניתן לרכוש יונדאי i10 סופרים ואפילו תנאי המימון יהיו זהים, זה הרי אותו יבואן. פיקנטו EX חדשה עולה 79,900 ש"ח ואפשר עדיין באותו מחיר לקנות פיקנטו EX TOP דור קודם (אין שום סיבה לעשות את זה, אבל גם היא עדיפה על הספייס סטאר). שברולט ספארק LTZ, מכונית מצוינת, מאובזרת וגם כן מצוידת בגיר רציף שידאג לחיסכון בדלק, תעלה 82,500 ש"ח. סוזוקי איגניס אוטומטית תדרוש פרמיה קטנה ותעלה 84,990 ש"ח, ולפי עדות חבר שנהג בה, מצוינת לסגמנט. איביזה סטייל תעלה 86,100 ש"ח. התמורה של הספייס סטאר בעייתית מאד לאור המתחרות.

    רכישה סבירה, בהינתן אמינות צפויה, לצי רכב בהנחה ניכרת (מישהו אמר צה"ל?) אבל אני פשוט לא יכול להבין רוכש פרטי שקונה אותה בכספו."

     

    משה

    "לא רואה סיבה לקנות אותה כשבערך באותו מחיר, אני קונה ספארק או פיקנטו, שמשמעותית טובות יותר בכל פרמטר. אז לא יהיה לי קסנון, מבעס, אבל לפחות בשאר הפרמטרים אני אהנה הרבה יותר."

     

    זיו

    "אני לא רואה את עצמי ממליץ על הרכב הזה לאף אחד ממכרי.

    אוכל להמליץ על הרכב הזה אך ורק עבור מי שחייב מכונית "יפנית" במחיר זול, בהעדר אופציות אחרות. וגם המלצה שכזו, תעשה תוך כדי הדגשה כי חובה לבצע נסיעת מבחן, ואף רצוי השכרה של הרכב לכמה ימים.

    ועבור אותם אנשים שחשקה נפשם בספייס סטאר, אמליץ לרכוש את רמת הגימור "אינסטייל" ולא את הפרימיום הנבחנת. ג'אנטים מאוטודיפו, קיילס וקסנון לא שווים לטעמי 11K שקלים, במיוחד לא ברכב הזה."

    לחלק הראשון של המבחן.
    לדיווח האמצע.

    רוצים לקרוא את חוות הדעת המלאות של מובילי הדעה שלנו? יש לכם שאלות אליהם או אלינו על מיצובישי ספייס סטאר? הצטרפו לשיחה בפורום.

    dddd