תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן גולף
  • פולקסווגן גולף המחודשת בישראל

    פולקסווגן גולף

    עליה קלה במחיר ההתחלתי, בטיחות אקטיבית כסטנדרט ושיפור קליל ברשימת האבזור

    • 20-04-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    היום מודיעה צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל, על תחילת שיווק מתיחת הפנים של פולקסווגן גולף. עם מחיר התחלתי של 132,000 ש"ח הגולף טרנדליין החדשה יקרה מהגולף היוצאת ב-2,000 שקלים, אולם הקומפורטליין המאובזרת יותר תעלה 144,000 ש"ח - הוזלה של 1,000 שקלים.

    השינויים העיצוביים - כנהוג בפולקסווגן - עדינים מאוד ועיקרם בפגושים ופנסים חדשים - אלה האחרונים קיבלו תאורת יום מבוססת לד ותאורת לד אחורית מלאה כסטנדרט.

    פולקסווגן גולף 2017

    עיקר השינויים נוגעים לרשימת האבזור, וטוב לראות שפולקסווגן החליטה להציע מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט. בשלב זה אמנם מדובר רק בבקרת שיוט אדפטיבית ובלימת חירום עירונית אוטונומית עם התרעה על אי שמירת מרחק בכל המהירויות, אבל זאת התחלה ואין ספק שצ'מפיון עשו צעד בכיוון הנכון.

    לרשימת אבזור הנוחות הסטנדרטי התווספה מערכת מולטימדיה משופרת (Composition Media) עם מסך 8 אינץ' ושיקוף באמצעות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. גרסת קומפורטליין המאובזרת יותר כוללת בנוסף גם חיישן גשם, חלון גג פנורמי, כניסה והנעה ללא מפתח מושבי "קומפורט" איכותיים יותר ועוד.

    פולקסווגן גולף 2017

    היצע המנועים נותר ללא שינוי, שניהם 1.4 ליטר טורבו עם 125 כ"ס ו-20.4 קג"מ בטרנדליין ו-150 כ"ס ו-25.5 קג"מ בקומפורטליין. שני המנועים משודכים לתיבת DSG כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים. הביצועים גם הם לא השתנו עם תאוצה של 10 שניות ל-100 קמ"ש עם המנוע החלש ו-8.2 שניות עם החזק. לפי נתוני היצרנית, צריכת הדלק המוצהרת זהה בשני המנועים ועומדת על 20 ק"מ לליטר.

    מה אתם חושבים על פולקסווגן גולף החדשה? הצטרפו לדיון בפורום.

    dddd