תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט קמארו
  • מגרש השדים - 1000 כ"ס משברולט קאמרו

    שברולט קמארו

    סדנת השיפורים הנסי חושפת את מגרש השדים שלה - שברולט קאמרו עם 1,000 כ"ס

    • 09-04-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    נראה שבשנתיים האחרונות, בזכות צניחת מחירי הדלק, מירוץ החימוש האמריקאי צובר תאוצה - תרתי משמע. בחודשים האחרונים, אחרי שהשיקה בהצלחה את גרסאות "חתול הגיהנום" (Hellcat) של הצ'ארג'ר והצ'לנג'ר, דודג' לא עוצרת ומשיקה בערך אחת לשבוע תמונות וסרטוני טיזר למכונית מטורללת אפילו יותר - דודג' צ'אלנג'ר Demon - שד.

    השד של דודג' צפוי להיחשף במלואו בימים הקרובים במהלך תערוכת הרכב של ניו-יורק, אבל הנתון המעניין ביותר של המכונית, ההספק שלה, עדיין לא נחשף ודודג' עסוקה בייצור סרטונים ותמונות של פנסים אחוריים, "עצי חג מולד" של מסלולי דראג ועשן. הרבה מאוד עשן. דבר אחד בטוח, הצ'אלנג'ר דימון תהיה חזקה משמעותית מחתולי הגיהנום, להם 707 כ"ס.

    בינתיים, סדנת שיפורים קטנה ואנונימית (לא באמת) בשם הנסי, הממוקמת בסילי, טקסס, וידועה בעיקר בחוסר השפיות הטוטאלי של המוצרים היוצאים תחת ידה, החליטה לעשות במקום לדבר. הנסי זכתה לתהילה בעיקר בזכות שתי מכוניות - הראשונה, גרסת ביצועים סופר מטורפת לפורד ראפטור, שכיכבה בפרק של טופ גיר (המקורי, הטוב), וקיבלה את השם ולוסיראפטור. על שם הדינוזאור, וגם כי "ולוסי" (Veloci) זה קיצור של ולוסיטי, מהירות באנגלית, ובעצם רמיזה לזה שהם הפכו את הרפטור המקורי למהיר באמת.

    השניה - פסיכוטית אפילו יותר, הייתה ה-Venom GT, גרסה משודרגת ומשופרת בכבדות של לוטוס אקסיג' שקטפה בשנת 2014 את תואר המכונית החוקית לכביש המהירה ביותר בעולם אחרי שהגיעה למהירות של 435 קמ"ש.

    עכשיו, כאמור, בזמן שהעולם מחכה בכסיסת ציפורניים לשדון של דודג', הנסי החליטה להקדים תרופה למכה וחשפה חבילת שיפורים לקאמרו ZL1 שמביאה אותה ל-1,000 כ"ס והעניקה לה את הכינוי המאוד פואטי "מגרש השדים".

    מנוע 6.2 הליטרים של ה-ZL1 שמפיק במקור "רק" 650 כ"ס קיבל מגדש על גדול יותר ושדרוג מקיף של כמעט כל חלק בו שקשור לשרפת דינוזארים מאובנים, ובסופו של התהליך מפיק כאמור 1,000 כ"ס ו-133.6 קג"מ. לצורך השוואה, המנוע המקורי החזק ביותר של שברלוט סילברדו - נו, הטנדר המפלצתי הזה שמסוגל להזיז לוחות טקטוניים - מפיק קצת פחות מ-126 קג"מ.

    בנוסף לשדרוגים שכלולים בתוך חבילת מגרש השדים של הקאמרו, מציעה הנסי כאופציה בתוספת תשלום גם חישוקי 20 אינץ עם צמיגי דראג מיוחדים, סט כלים למסלול המירוצים, וגם - שומו שמיים - תיבת הילוכים אוטומטית תואמת.

    לחשיפת הקמארו המיוחדת הנסי בחרה לייצר סרטון וידאו שמפגין את הסאונד השטני של המכונית, היכולת שלה לייצר ערפל בניחוח גומי בשניות כאשר בכל הזמן הזה עומד לידה, כפרזנטור, נהג מירוצים לבוש בחליפה שחורה, עטוי קסדה שחורה ואפתי להחריד למהומה שמתחוללת סביבו, בדומה לנהג מרוצים אפתי מפורסם אחר.

    מה אתם חושבים על מגרש השדים של הנסי? הצטרפו לשיחה בפורום.

    dddd