תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סובארו
  • סובארו אימפרזה
  • סובארו אימפרזה החדשה בישראל

    סובארו אימפרזה

    סובארו משיקה את האימפרזה החדשה. שתי גרסאות ומחיר שמתחיל ב-128,000 ש"ח

    • 13-03-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    הבוקר השיקה חברת סמל"ת, יבואנית סובארו לישראל, את האימפרזה החדשה. המשפחתית של סובארו, שסבלה בדור הקודם ממוניטין של מכונית מיושנת משהו ולא ממש אטרקטיבית במחירי המחירון, עברה מהפך לא קטן, ונראה שלפחות אנשי היצרנית עשו את שיעורי הבית.

    האימפרזה החדשה מרגישה איכותית ונעימה משמעותית מהמכונית המוחלפת. איכות החומרים גבוהה בשיעור ניכר מאשר באימפרזה היוצאת, המרווח בכל המושבים השתפר, והישיבה - לפחות במצב סטטי - נעימה מאוד. יחד עם זאת, ביחס למתחרות הגדולות שלה, האימפרזה לא מציגה איזושהי עליונות מוחלטת באף אחד מסעיפי "איכות החיים", עם איכות כללית ממוצעת בסך הכל ביחס לקטגוריה. שוב, לפחות במצב סטטי.

    סובארו אימפרזה החדשה נוחתת בישראל בשתי גרסאות מובחנות מאוד, ולמרות שזה לא נאמר - ככל הנראה גם עם שני סוגי קהל יעד מובחנים מאוד. הגרסה הראשונה היא גרסת ארבע דלתות, סדאן, עם מנוע 1.6 ליטר עם נתונים זהים למנוע 1.6 היוצא - כלומר 114 כ"ס ו-15.3 קג"מ; וגרסת האצ'בק עם מנוע 2.0 ליטר חדש עם 156 כ"ס (מה יש לכולם מההספק הזה?!) ו-20 קג"מ. אנשי היבואנית טוענים כי מנוע ה-2.0 ליטר חדש כמעט לחלוטין, עם 80% חלקים חדשים. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה, כאשר בדגם 2.0 הליטר קיימת גם אפשרות להעברת הילוכים ידנית (שבעה יחסים) ממשוטים מאחורי ההגה.

    למעט אותם משוטים, ההבדלים באבזור בין שתי גרסאות האימפרזה קלים ביותר עם יתרון קטנטן לדגם ההאצ'בק שמקבל גם חישוקי 17 אינץ' ומשענת יד מרכזית במושב האחורי.

    שתי המכוניות מקבלות אבזור ממוצע לקטגוריה ובשלב זה אינו כולל מערכות בטיחות אקטיביות. הן צפויות להצטרף להיצע לקראת הרבעון האחרון של השנה. הרשימה כוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 6.5 אינץ' ותמיכה בקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, עוד מסך מידע עליון רחב בגודל 6.3 אינץ', חיבורי AUX ו-USB, דיבורית בלוטות', מערכת S&S לדימום המנוע בעמידה ועוד.

    מחירי האימפרזה, כאמור, מראים על כוונה די ברורה (הגם שלא נאמרה מפורשות). עם מחיר של 128,000 ש"ח, נראה שדגם הסדאן יכוון בעיקר לחברות הליסינג ואילו ב-135,000 שקלים שתעלה גרסת ההאצ'בק, נראה שהיא תקרוץ הרבה יותר ללקוחות פרטיים.

    אנחנו כבר מדברים על סובארו אימפרזה החדשה בפורום. רוצים להצטרף?

    dddd