תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קאדילק
  • קאדילק CT6
  • קאדילק CT6 - סיבוב ראשון

    קאדילק CT6

    סיבוב ראשון על קאדילק CT6. פחות מיומיים אחרי השקתה, טל אבן מקבל סיבוב ראשון על הסאלונית החדשה

    • 05-03-2017
    • מאת: טל אבן | צילום: טל אבן, יצרן

    טל אבן, שליחנו למשימות יוקרה מיוחדת, קיבל לרשותו את ה-CT6 לסיבוב ראשון קצר וזריז. אלה הם הרשמים שלו מספינת הדגל החדשה של היצרנית האמריקאית. מבחן מלא יתפרסם בקרוב.

    פחות מיומיים עברו מהשקת העיתונאים של ה-CT6  החדשה מבית קאדילק. והנה נפלה בחלקי הזכות להיות הראשון ולהכיר מקרוב, מאד מקרוב, את ספינת הדגל החדשה של היצרן האמריקאי. 

    כמה תובנות והגיגי לב שרכשתי מהשעות איתה; בלוג על אוטו שגם טראמפ היה רוצה לשהות בו.

    המראה החיצוני אלגנטי, מהודר ויפיפה, ומסובב ראשים כל עת.

    האורך החיצוני המכובד, 5.18 מ', מאפשר תא נוסעים ענק ומרווח, הן מלפנים והן מאחור, שם מרווח הברכיים מרשים עד מאד.

    מערכת הCUE  המשודרגת מתהדרת במסך גדול וברור. משטח המגע נוח ואינטואיטיבי אחרי מספר דקות של תרגול והסתגלות ראשוניים.

    מראת הפנים שהופכת בלחיצת כפתור לתמונת מצלמה, גם בלילה, היא הברקה. לא רק שהתמונה ברורה ובהירה יותר ממה שהתרגלנו שמשתקף במראה פנימית רגילה, אלא שבזכות המצלמה מתקבלת תמונה רחבה בהרבה. התמונה המוצגת כוללת גם את מה שמשקפות מראות הצד, ובכך המערכת כמעט ומייתרת אותן.

    הנסיעה פה סלונית, שקטה ונוחה עד מאד. לכלל יושבי הרכב. גוד אולד אמריקה.

    ההנעה הכפולה מונעת זנב עליז (לעיתים מדי) ביציאה מפניה או ככר, ומייצרת אחיזת כביש נחושה מאד ומשרת ביטחון, למרות עדר הסוסים הגדול (335) והמומנט הבשרני (39.1) שהמנוע מפיק.

    חיבורי ה-USB  ושקע כוח V230 למרגלות הספסל האחורי, יעילים לישובים מאחור שחייבים תעסוקה בעת הנסיעה.

    קאדילק הכריזה על מהפכה מותגית, וקרב נחוש מול מותגי הפרימיום המובילים .ונראה שה-CT6 הזו היא צעד לא מבוטל בדרך לשם.

    יש לכם שאלות לכותב? בואו לפגוש אותו בפורום.

    dddd