תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מאזדה
  • מאזדה 3
  • מאזדה 3 האצ'בק
  • מאזדה 3 סדאן
  • מאזדה 3 המחודשת בישראל. מ-132 אלף ש"ח

    מאזדה 3

    מאזדה 3 המחודשת נוחתת בישראל וממשיכה להציע חבילה מעניינת ביחס למחיר ולקטגוריה

    • 21-02-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    יולי 2016 - דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל "מתהפכת" על שוק הרכב הישראלי. אחרי שנים בהם מוקד תשומת הלב היה השוק המוסדי, עם מחירי מחירון "סטנדרטיים לקטגוריה" וגרסאות מאובזרות עם תגי מחיר שנשקו למכוניות מנהלים, מחליטה דלק שהיא חותכת את מחירי ה-3 בגרסאות ה-2.0 ליטר שלה, מאבזרת אותן בנדיבות, משאירה את מנוע ה-1.5 ליטר לחברות הליסינג (היא עדיין מציעה אותו, אבל בפער זניח) ומציירת מטרה על פנקסי הצ'קים של הלקוחות הפרטיים.

    שבוע מוקדם יותר, משיקה מאזדה העולמית מתיחת פנים עדינה של ה-3, עם שינוי עדין שבעדינים לחזית המכונית - פס כרום שנדד ממעל הפנסים לתוכם ומסגרות פנסי ערפל שונות במעט. אבל מאזדה ממהרת להדגיש שעיקר השינויים במתיחת הפנים נעשו מתחת לפני השטח, עם חומרים איכותיים יותר ובידוד טוב יותר, וטכנולוגיות חדשות ומשופרות - בעיקר בתחום הבטיחות. היום, מגיעה מתיחת הפנים הזו לישראל. ונראה ששינוי המדיניות ההוא של דלק מוטורס נותר על קנו עם מה שמסתמן כחבילה, איך לומר זאת בעדינות, מעניינת מאוד.

    נתחיל מהמחירים, שנותרו ללא שינוי. המחיר ההתחלתי של ה-3 יעמוד על 132,000 ש"ח לגרסת 1.5 ליטר קומפורט או 2.0 ליטר ספורט (הבדל האבזור היחיד הוא תצוגה עילית שקיימת בדגם קומפורט), ויעלה עד 143,000 שקלים לגרסת 2.0 ליטר פרימיום.

    רשימת האבזור של ה-3 מרשימה מאד כבר בגרסת הבסיס, והיא כוללת כמה פריטים שייחודיים לא רק בגרסאות הבסיס של מכוניות משפחתיות, אלא בכלל בקטגוריה. בין הפריטים נמצאים בלימת חירום כוללת זיהוי הולכי רגל עד 80 קמ"ש, התרעת סטיה מנתיב, מערכת ה-GVC החדשה של מאזדה עליה פירטנו במבחן הדרך ל-6 ופנסי לד אדפטיביים חכמים, שלהבדיל ממעבר אוטומטי בין אורות גבוהים לנמוכים, יכולים לווסת את כמות האור שמפיק כל פנס בנפרד. מערכת המוטלימדיה ושאר הצגים שופרו גם הם, המולטימדיה מציעה כעת תמיכה בעברית גם בהודעות, ואילו שני המסכים האחרים מציגים את הנתונים בצבע וברזולוציה משופרת.

    בדגם ה-2.0 ליטר מציעה ה-3 גם תיקון סטיה מנתיב, ובגרסת פרימיום הבכירה תקבלו גם ריפוד עור למושבים ולדיפונים, חלון שמש, וכיוון מושב נהג חשמלי. בנוסף לשיפור האבזור, מאזדה טוענת גם לשיפור נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים, בדגש על נסיעה בין עירונית מהירה.

    יחידות ההנעה של ה-3 עוברות ללא שינויים לדגם המחודש. מנוע ה-1.5 מפיק 120 כ"ס ומנוע ה-2.0 ליטר מפיק 165 כ"ס. שניהם משודכים, כבעבר, לתיבות הילוכים אוטומטיות עם שישה הילוכים. תוספת אחת היא בורר מצבי הנהיגה עם מצב "ספורט" כפי שקיים בדגמים האחרים.

    מאזדה 3 - גרסאות ומחירים:

    1.5 ליטר קומפורט: 132,000 ש"ח
    2.0 ליטר ספורט: 132,000 ש"ח
    2.0 ליטר קומפורט: 135,000 ש"ח
    2.0 ליטר פרימיום: 143,000 ש"ח

    חושבים שהמזאדה 3 נראית כמו חבילה מצוינת, או שלדעתכם התלהבנו יותר מדי? בואו לדבר איתנו על זה בפורום

    dddd