תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סקודה
  • סקודה פאביה
  • סקודה ושופרסל מסכמות מבצע מוצלח

    סקודה פאביה

    כ-600 רכבי סקודה נמכרו במבצע המשותף של צ'מפיון מוטורס ושופרסל, עלייה של 40% בהשוואה לשנה שעברה.

    • 07-03-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    צ'מפיון מוטורס ושופרסל מסכמות בהצלחה את המבצע המשותף של שופרסל וסקודה. במסגרת המבצע המשותף נהנו לקוחות כרטיס האשראי של שופרסל מהנחות של 4000 עד 5000 ₪ על כל דגמיה של סקודה, וכן מהנחה של כ-9,000 ₪ על מחירה של סקודה פאביה 1.4 ליטר ידנית - 77,777 ₪ בסך הכל (לעומת 87,000 ₪ במחירון הרשמי).

    כ-600 רכבים נמכרו בסך הכל במהלך חודש המבצע, כשליש מהמכירות שייכות לדגם הפאביה 1.4 ליטר ידנית, שאר המכירות התחלקו על כל קשת הדגמים של סקודה. מדובר בגידול של כ-40% במכירות בהשוואה לאשתקד, עובדה שמעלה סיפוק רכב הן בצ'מפיון מוטורס והן בשופרסל. לדברי אלון פייט, מנכ"ל שופרסל פיננסים, הגידול הניכר מוכיח שוב עד כמה החשיפה למבצע הייתה רבה ועד כמה הצרכן הישראלי יודע לזהות הזדמנויות המוצעות לו. קובי בלום, מנהל חטיבת סקודה, הביע אף הוא סיפוק רב מקצב המכירות הגבוה שמוכיח שוב, לדבריו, את קפיצת הדרך שעשה המותג סקודה בישראל בשנים האחרונות. מבצע המכירות עם שופרסל חתם שנת מכירות מוצלחת למדי בעבור סקודה, שסיימה את 2010 עם גידול של כ-50% במסירות.

    dddd