תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לנדרובר
  • לנדרובר דיסקברי 5
  • בואו לקנות דיסקברי חדש במציאות מדומה

    לנדרובר דיסקברי 5

    חברת המזרח החליטה להשיק את לנדרובר דיסקברי החדש, בלי שיהיה לה במלאי ולו רכב אחד. הפתרון? מציאות מדומה

    • 19-01-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    אין הרבה רכבים שלא צריכים הקדמה, אבל לנדרובר דיסקברי ללא ספק נמצא בקבוצה המיוחסת הזו. בספטמבר האחרון חשפה לנדרובר את הדור החמישי של הדיסקברי, והחליטה שהפעם היא יורדת מעניין מהעיצוב המרובע-אך-כוחני שצועק בראש חוצות "אני רכב שטח קשוח!".

    לנדרובר העבירה את הדיסקברי מייקאובר מקיף שבסופו יצא רכב מעוגל ומעודן יותר, שירגיש על המדרכה מחוץ למועדון הזומבה לא פחות בבית מאשר בין הררי פודרה או בהצלבה על בולדרים מעוררי יראת כבוד.

     
     

    היום מודיעה חברת המזרח, יבואנית לנד רובר לישראל, כי החליטה להתחיל בשיווק הדור החדש והחמישי של לנד רובר דיסקברי. הבעיה היא שאין לחברת המזרח (או לאף נציג מקומי אחר בעולם) אפילו רכב אחד במלאי עד לתחילת האספקה במרץ הקרוב, או אז יגיע הדיסקברי החדש גם אלינו.

    הפתרון הוא מציאות מדומה. היבואנית תציב עמדות צפייה בכל אולמות התצוגה בהן יוכלו הלקוחות הפוטנציאליים לערוך פגישה ראשונית עם הרכב, "לשבת" בו ולבחון אותו מבחוץ כמו גם לצפות בו במגוון תנאי שטח. היבואנית מציינת כי עשרה רכבים כבר הוזמנו, אולם לא ברור אם בזכות שיטת המכירה החדשה או שמא מדובר בלקוחות נאמנים של המותג.

     

    היבואנית טרם פרסמה מפרטים מלאים של הדיסקברי, והסתפקה בציון כי כל הדגמים מצוידים במושבי עור חשמליים ומערכות בטיחות מתקדמות מקוריות. כמו כן, נאמר כי כל רמת גימור של הדיסקברי החדש תציע רשימת אבזור ארוכה יותר משל הגרסה המקבילה בדור הקודם. הגיוני בסך הכל.

    לרגל תחילת השיווק, פרסמה חברת המזרח את מחירו של הדיסקברי החדש.

     
     

    דגם SE180 עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל עם 180 כ"ס, חמישה מושבים וללא הילוך כח יעלה 508,000 ש"ח. דגם SE240 עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל עם 240 כ"ס ושבעה מקומות יעלה 578,000 ש"ח, דגם HSE עם מנוע 3.0 ליטר טורבו דיזל עם 258 כ"ס יעלה 668,000 ש"ח ודגם HSE לקשרי עם מנוע 3.0 ליטר עם 258 כ"ס יעלה 765,000 ש"ח.

     

    dddd