תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מאזדה
  • מאזדה 6
  • מאזדה 6 סטיישן
  • מאזדה 6 המחודשת בישראל

    מאזדה 6

    דלק מוטורס מתחילה בשיווק מתיחת הפנים של המשפחתית הגדולה מאזדה 6. עוד בטיחות, אבזור ומערכת ה-G Vectoring Control. המחיר – החל מ-168 אלף שקלים

    • 06-12-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: מאזדה

    הדור השלישי של מאזדה 6 שהוצג בשנת 2012 מקבל מתיחת פנים ועדכון טכנולוגי המתמקד במערכות הניהוג שלה ובתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות. לצד אלו עודכנו רמות האבזור "לקשרי" ו"פרימיום" של הדגם.

    ברמת הגימור "לקשרי" מערכות הבטיחות שנוספו הן בלימה עצמאית במהירות של בין 30 ל-80 קמ"ש שעושה שימוש במצלמה לנטר את התנועה מלפנים וכן לזיהוי הולכי רגל בקרבת המכונית. כמו כן נוספה מערכת ה- G Vectoring Controlשנועדה לשפר את השליטה במרכב המכונית בפניות לא באמצעות שימוש בבלמים או דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני או מכאני, על ידי הפחתה מזערית (אחוזים בודדים) של המומנט המועבר לגלגלים המניעים על מנת לשלוט טוב יותר בהעברות המשקל ולשפר את יציבות המכונית בהתאם לפקודת ההיגוי וכמות הלחיצה של הנהג על המצערת.

    ברמת הגימור "פרימיום" מוסיפה מאזדה הרחבה של מערכת הבלימה האוטומטית שמגיעה עד ל-160 קמ"ש, בקרת סטייה מנתיב, פנסי לד ומערכת תאורה אדפטיבית. מעל רמת גימור זו תוצע גם ה"פרימיום פלוס" שלה ריפודי עור נאפה, פאנלי אלומיניום, מערכת שמע בת 11 רמקולים מתוצרת BOSE תאורת לד אדפטיבית מלאה ותיקון אקטיבי לבקרת הסטייה מנתיב.

    מחירי מאזדה 6 מתוחת הפנים:

    2.0 ליטר לקשרי סדאן/סטיישן – 168 אלף שקלים

    2.5 ליטר לקשרי סדאן – 178 אלף שקלים

    2.5 ליטר פרימיום סדאן – 186 אלף שקלים

    2.5 ליטר פרימיום פלוס – 196 אלף שקלים

    dddd