תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מאזדה
  • מאזדה CX-5
  • תערוכת לוס אנג'לס – הדגמים החשובים – מאזדה CX5

    מאזדה CX-5

    תערוכת לוס אנג'לס המתקיימת בימים אלו, מביאה מספר דגמים מעניינים, חלקם רלוונטיים לשוק המקומי. אחד מהם הוא מאזדה CX5 החדש שצפוי להגיע ברבעון השלישי של 2017

    • 17-11-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: יצרן

    מאזדה 5CX, הג'יפון המוצלח של מאזדה מתחדש בדור שני. הפלטפורמה הבסיסית נותרה זהה כמו גם בסיס הגלגלים של 270 ס"מ כשל הדור הראשון, לגובה נוספו 2 ס"מ (169 ס"מ) ותא המטען עלה ב-5 ליטרים ל-505 ליטרים. האורך (455 ס"מ) והרוחב (184 ס"מ) נותרו זהים. העיצוב החיצוני חד יותר מבעבר, עם שמירה על דמיון לקווי הדור היוצא.

    תא הנוסעים מקבל את המראה של תא הנוסעים במאזדה 3 החדשה, גם פה ההחלטה היא למקם את מסך המולטימדיה בגודל 7 אינץ' על גבי הדשבורד במיקום שממשיך להיראות כלאחר יד. התצוגה העילית מפורטת יותר בהודעה לעיתונות מסופר על בידוד רעשים, ראות החוצה ומושבים טובים מאשר בעבר. מערכות הבטיחות כוללות זיהוי תמרורים, מערכת בלימה אוטומטית במהירות עירונית העושה שימוש במצלמה בטווחי מהירות של עד 80 קמ"ש.

    מכאנית ממשיך CX5 עם יחידות כוח בנפח זהה. קרי – מנוע 2.0 ליטר (כיום עם 165 כ"ס) והנעה קדמית ו-2.5 ליטר (כיום עם 191 כ"ס) שיגיע עם הנעה כפולה קבועה, ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם שישה הילוכים. מי שכן נוספה לדגם החדש היא מערכת ה-GVC שאמורה לשפר את היכולת לפנות ולהאיץ ולבלום בפניה על ידי שליטה בכוח המועבר לגלגלים הקדמיים בדומה לבקרת יציבות.

     

    dddd