תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן גולף
  • פולקסווגן גולף
  • מגלפים את הגולף

    פולקסווגן גולף

    פולקסווגן הציגה את מתיחת הפנים לדור השביעי של הגולף, השינויים החיצוניים מתונים מאוד, אבל עיקר החידושים תחת מכסה המנוע וכן במערכות הבטיחות והמולטימדיה. בישראל במהלך הרבעון השני של 2017

    • 10-11-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: פולקסווגן

    הטלטלה הלא פשוטה שעוברת על קונצרן פולקסווגן בשנה האחרונה מתחילה להראות את סימניה בלא מעט אזכורים. הפרישה מהשתתפות במירוצי הראלי בהם זכתה הקבוצה להצלחה גדולה מאוד, כמו גם היציאה של אודי מסבב הלה-מאן היוקרתי בו רשמה השיגים מרשימים עם מנוע ה-TDI כעת ניתן למצוא עוד הד למצב הזה עם הצגת מתיחת פנים ולא דגם חדש כמקובל כל כ-6 שנים לרבת המכר והמכונית החשובה ביותר בהיצע שלה - הגולף.

    השינויים החיצוניים זניחים מאוד, היא שומרת על המראה המחודד של הדור הנוכחי שאיתנו משנת 2012 ושיוחלף ככל הנראה ב-2019. יחידות התאורה משולבות לד, פתחי יניקת האוויר במראה ספורטיבי יותר, סידור יציאות מפלט שונות לגרסת ה-GTI וכן עיצובים חדשים לחישוקי הסגסוגת.

    מתחת למכסה המנוע, מקבלת מתיחת הפנים את מנוע ה-1.5 ליטר טורבו, עליו סיפרנו לכם עוד בחודש פברואר. המנוע החדש בעל ניתוק צילינדרים לפי דרישה וכיבוי מלא של המנוע בגלישה במורד. למנוע זה תהיינה שתי גרסאות הראשונה עם 130 כ"ס ו-20.4 קג"מ והשנייה עם 150 כ"ס ו-25 קג"מ. ההודעה לעיתונות לא מפרטת או למעשה מציינת כל מנוע אחר מסדרות המנועים הנוכחיות של הדגם (1.0 ליטר שלושה צילינדרים, 1.2 ו-1.4 TSI) למעט גרסת ה-GTI עם 230 כ"ס ו-245 כ"ס עם חבילת הביצועים. כל הדגמים ישווקו עם תיבות ההילוכים כפולות המצמד החדשות בעלות 7 יחסי העברה, במקום אלו בעלות 6 הילוכים שהיו בחלק מהגרסאות.

    תא הנוסעים מקבל שורת חידושים כמו לוח מחוונים וירטואלי שלמעשה עושה שימוש במסך בגודל 12.5 אינץ' עם תצוגה מתחלפת (כאופציה). השליטה על המולטימדיה נעשית דרך מסך 9.2 אינץ', אבל לא רק באמצעות מגע, אלא גם באמצעות מחוות ידיים בדומה לב.מ.וו סדרה 7 הנוכחית וסדרה 5 החדשה.

    לגולף המתוחה יהיו גם חידושים בתחום מערכות הבטיחות, בחלקן הגדול כאלו המישרות קו עם המובילות בקבוצה וגם כאלו חדשות לגמרי. התראת התנגשות וסטייה מנתיב, בלימה אוטומטית במהירות עירונית וסיוע לבלימת חירום במהירות גבוהה, שימוש במצלמות היקפיות להתראה על רכב ב"שטח מת" או הולכי רגל, נהיגה עצמאית חלקית במהירות של עד 60 קמ"ש ועוד.

    גולף המחודשת צפויה להגיע אלינו במהלך הרבעון השני של 2017.

    dddd