תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

אסטון מרטין ויראז' חוזרת, ובגדול

הויראז' החדשה תושק בעוד מספר ימים בתערוכת ג'נבה ותתברג בין ה-DB9 ל-DBS.

  • 23-02-2011
  • מאת: מערכת CarsForum

אסטון מרטין חושפת את יצירת המופת האחרונה שלה - אסטון מרטין ויראז'. השם בוודאי מצלצל מוכר לחובבי המותג, שכן אסטון מרטין עשתה שימוש באותו השם עד לאמצע שנות התשעים. אז הייתה הויראז' מכונית גדולה וכבדה עם מנוע גדול בנפח
5.3 ליטרים. הויראז' החדשה תגיע עם מנוע V12 גדול אפילו יותר - בנפח 6.0 ליטרים והספק מרבי של 490 כוחות סוס. קצת פחות מה-DBS בעלת 510 כוחות הסוס, קצת יותר מה-DB9 לה 469 כוחות סוס. תיבת ההילוכים, אגב, היא אוטומטית בעלת שישה הילוכים, עם אפשרות לתפעול ידני כמובן. גם נושא המשקל לא הוזנח, והויראז' החדשה מבוססת על פלטפורמת ה-VH המוכרת של אסטון מרטין, העשויה סגסוגת של אלומיניום ומגנזיום לטובת משקל נמוך יותר.

מלבד הבטחות להתנהגות כביש מעולה, מגיעה הויראז' עם רשימת אבזור ארוכה כאורך הגלות, כמיטב המסורת של היצרן. יש כאן מערכת בקרת יציבות בעלת שלוש דרגות של התערבות, החל ממצב ברירת מחדל שימנע כל החלקת גלגל מיותרת, דרך "מצב מסלול" שיאפשר התגרזנות מהנה אך נשלטת ועד ניתוק מוחלט של בקרת היציבות. בולמי הזעזועים האקטיביים מחוברים למערכת בקרת היציבות וישנו את קשיחותם בהתאם לאופי הנסיעה. יש כאן גם מערכת שמע בהספק של 700W עם חיבור לממשק ניווט לוויני (וחיבור לאיפוד!), פנסי קסנון משולבים עם לדים ומושבי עור מחוממים עם 10 כיוונים חשמליים שונים. האחרונים, אגב, עשויים עור פרות סקנדינביות ונתפרים ידנית.

שתי גרסאות של הויראז' יוצאו לציבור הקונים המצומצם - קופה וקבריולה (Volante). השיווק יחל מיד עם פתיחתה של תערוכת ג'נבה, בעוד מספר ימים. אז גם יפורסמו פרטים שוליים נוספים, כמו המחיר.

אסטון מרטין ויראז'

אסטון מרטין ויראז'

dddd