תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פיאט
  • פיאט פולבק
  • פיאט פולבק – החל השיווק בישראל

    פיאט פולבק

    הטנדר החדש של פיאט שהינו למעשה גרסה ממותגת מחדש של מיצובישי טרייטון מתחיל את השיווק שלו בישראל. ישווק בשתי רמות גימור במחיר של 230 ו-242 אלף שקלים

    • 18-09-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: פיאט

    לא קל להיות היום טנדר בישראל, ביטול ההכרה במס לטנדרים הקטנים ייקר אותם משמעותית, והם הפכו מתחליף ג'יפ לרכב אותו רוכשים רק אלו שבאמת נחוצים לשילוב של יכולת עבירות וגרירה עם ארגז, וגם במגרש זה לאור המחירים הגבוהים, רבים בוחרים לרכוש את החלופות האמריקניות הגדולות, חזקות ובעלות מעטפת ההעמסה והגרירה העדיפות משמעותית כמו שברולט סילברדו ופורד 350F שכן זוכים להטבת מס ועל כן מחיריהם דומים.

    אל תוך המציאות הלא קלה הזו נכנסת כעת סמל"ת יבואנית פיאט לישראל עם הפולבק. אם הוא נראה לכם מוכר הסיבה פשוטה מאוד, כמו עם דגמים אחרים שלה, פיאט מעדיפה את קיצור הדרך ולמעשה לשווק גרסה עם סמלי פיאט של רכב מוכן – במקרה הזה מיצובישי טרייטון שנמכר כאן מזה כשנה.

    לפולבק מנוע טורבו דיזל בנפח 2.4 ליטר ולו 181 כ"ס ו-43.8 קג"מ, הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית.

    הרכב ישווק בשתי רמות גימור, סטייל בסיסית ופרימיום מאובזרת.

    גרסת הכניסה שמחירה יהיה 230 אלף שקלים תציע בקרת שיוט ואקלים, ציפוי עור לידית ההילוכים ולהגה, חישוקי סגסוגת ומערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 6.1 אינץ' הכוללת דיבורית בלוטות' ונשלטת מגלגל ההגה.

    רמת האבזור פרימיום מוסיפה בין השאר גם קיפול חשמלי למראות הצד, כניסה והנעה ללא מפתח, פקדי שליטה על ההילוכים מההגה, ריפודי עור וחימום למושבים הקדמיים, זה של הנהג גם מתכוונן חשמלית, בקרת האקלים מפוצלת, השמשות האחוריות כהות ומערכת המולטימדיה מתופעלת דרך מסך 7 אינץ' וכוללת גם וויז. בצד הטכני היא מציעה גם נעילת דיפרנציאל אחורית. רמת אבזור זו תעלה 242 אלף שקלים.

    מפרט הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, בקרת יציבות, מצלמת רוורס, התראה על סטייה מנתיב, התקני איזופיקס למושבים האחוריים, חיישני גשם ותאורה ועוד.

    ההצעה הייחודית לסמל"ת היא שיווק הדגם עם ארבע שנות אחריות, שאין למתחרים. הצעה שאמורה לעזור לו לחדור לשוק בו השם והמוניטין הוא מרכיב נכבד מאוד בשיקולי הרכישה. את העזרה הזו הוא יצטרך כדי להתמודד מול הכלים האחרים בקבוצה כמו רב המכר איסוזו די מקס, טויטה היילקס המיתולוגי וכמובן מיצובישי טרייטון המקביל אליו – אך לעומתו לזה האחרון וגם לשאר מוניטין רב שנים בשוק הישראלי.

    dddd