תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מזארטי
  • מזארטי לבנטה
  • מזראטי לבנטה – ספורט פנאי

    מזארטי לבנטה

    הקרוסאובר הגדול של מזראטי משלב בין המורשת הספורטיבית של המותג לאופנה החמה ביותר בתעשיית הרכב. שלוש גרסאות יוצעו בישראל, החל מ-610 אלף שקלים ועד 865 אלף שקלים

    • 04-09-2016
    • מאת: קינן כהן, שלומי צרפתי צילום: שלומי צרפתי, יצרן

    חברת "אוטו איטליה" יבואנית מזראטי לישראל הציגה היום את לבנטה – הקרוסאובר הספורטיבי של החברה שיסתער על פלח השוק המאוכלס כיום על ידי פורשה קאיין, ריינג'רובר ספורט, מרצדס GLE וב.מ.וו 6X.

    אלינו הוא מגיע כשנה וחצי לאחר שהוצג בתערוכת ג'נבה 2015 ועם צפי של היבואן, ולא מופרך להניח – גם של מזראטי - להפוך לדגם הנמכר ביותר שלו בהיצע.

    הבסיס הוא פלטפורמה המשותפת לגיבלי ולקוואטרופורטה. המימדים החיצוניים נדיבים פלוס, עם חמישה מטרים תמימים מלוע עד אגזוז ובסיס גלגלים ענק של 3 מטרים.

    מתחת למכסה המנוע יחידות הכוח המוכרות של מזראטי בגרסאות בנזין ודיזל, שתיהן בתצורת 6V ומוגדשות. מנועי הבנזין בנפח 3.0 ליטרים מגיעים בשתי רמות הספק – 350 או 430 כ"ס בגרסת ה-S. הביצועים, 6 שניות למאה קמ"ש ללבנטה ו-5.2 שניות ללבנטה S, המהירות המירבית 251 ו-254 קמ"ש בהתאמה.

    מנוע הדיזל שגם הוא בנפח 3.0 ליטרים מספק 275 כ"ס ויאיץ למאה קמ"ש ב-6.9 שניות בדרך ל-230 קמ"ש מירביים.

    מי שתומכים בכל הביצועים האלו הם שילוב של תיבת הילוכים בת שמונה יחסי העברה, מערכת הנעה כפולה המכונה "4Q" ומתלי אוויר שיגיעו כבסטנדרט בכל רמות הגימור.

    הלבנטה יגיע בשלוש רמות גימור. הראשנה בהם תיקרא פשוט לבנטה ומעליה יתפצל ההיצע לגרסת ה-LUSSO ולגראן ספורט – הראשונה מציעה פן יוקרתי והשנייה חותרת לכיוון הספורטיבי.

    כבר ברמת הכניסה יוצע הלבנטה עם מתלי אוויר, חישוקי 19 אינץ', מושבי עור עם כיוון חשמלי וזכרונות במושב הנהג, גג פנורמי דלת תא מטען חשמלית ומערכות בטיחות כמו בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב והתראה על כלי רכב בשטחים מתים.

    רמת הגימור LUSSO תוסיף חישוקי 20 אינץ', קאליפרים בצבע לבחירה, פקדי החלפת הילוכים מאלומיניום, תוספות עור בתא הנוסעים ושינויי עיצוב קלים מבחוץ.

    הגראן ספורט שכאמור פונה לצד הספורטיבי כבר נועל חישוקי 21 אינץ', מושבים והגה בעיצוב ספורטיבי, אבל גם מטפל בשאר תא הנוסעים עם ספי דלת מוארים, מצלמות היקפיות, מערכת שמע של הרמן קרדון עם 14 רמקולים ועוד. גרסת ה-S החזקה מוצעת ברמת הגימור הזו בלבד.

    מחירים:

    לבנטה דיזל – 610 אלף שקלים

    לבנטה דיזל LUSSO – 670 אלף שקלים

    לבנטה דיזל גראן ספורט – 710 אלף שקלים

    לבנטה בנזין - 625 אלף שקלים

    לבנטה בנזין LUSSO – 685 אלף שקלים

    לבנטה בנזין גראן ספורט – 725 אלף שקלים

    לבנטה בנזין S גראן ספורט – 865 אלף שקלים

    במקביל, החלה החברה בשיווק הקוואטרופורטה המחודשת בשתי רמות גימור גראן לוסו וגראן ספורט, בהן שווקה בעבר אך עם תוספות אבזור כסטנדרט מעתה. תיבת ההילוכים בעלת שמונה יחסי העברה וההנעה היא אחורית כמובן.  לקווטרופורטה S מנוע בנזין 3.0 ליטרים 6V ו-410 כ"ס, 5.1 שניות למאה ו-286 קמ"ש מירביים. לגרסת ה-GTS מנוע 8V ולו 530 כ"ס, 4.7 שניות למאה ו-310 קמ"ש מירביים.   

    הגיבלי מקבלת גרסת בסיס חדשה עם מנוע הדיזל ובמחיר של 575 אלף שקלים, כמו כן גרסת הבנזין תעשה שימוש במנוע של הלבנטה עם 350 כ"ס (תוספת של 20 כ"ס) ותגיע כסטנדרט עם חישוקי 19 אינץ', מערכת מולטימדיה החדשה עם מסך 8.4 אינץ' ומקישוריות למערכות ההפעלה של אפל ואנדרואיד. רמת הגימור הזו שתהייה ההתחלתית תעלה 590 אלף שקלים.

    dddd